Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΑΤΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝ ...

ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ




Η κατανάλωση των τροφών με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι είναι πάντα μια υγιεινή επιλογή. Στην περίπτωση των υπερτασικών ασθενών, αυτή η επιλογή είναι ακόμα πιο σημαντική.

Η μείωση της κατανάλωσης του αλατιού μπορεί να σας βοηθήσει στο να μειώσετε την πίεσή σας.
Το αλάτι που προσλαμβάνουμε καθημερινά δεν πρέπει να ξεπερνά τα 5 γραμμάρια την ημέρα (ποσότητα που αντιστοιχεί σε ένα κουταλάκι του γλυκού). Επειδή δεν είναι πάντα εύκολο να μετράτε την ποσότητα του αλατιού που καθημερινά καταναλώνετε με τις διάφορες τροφές, μπορείτε να πετύχετε τον στόχο σας με απλές, πρακτικές συμβουλές:


Όταν ψωνίζετε:

Επιλέξτε φρέσκα τρόφιμα αντί για κονσέρβες ή κατεψυγμένα.
Ελέγξτε την ποσότητα αλατιού ανά μερίδα. Επιλέξτε τρόφιμα που αναγράφουν «χωρίς αλάτι» ή «πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι».
Επιλέξτε ψωμί, φρυγανιές και αρτοσκευάσματα χωρίς αλάτι.


Όταν μαγειρεύετε:

Μειώστε το αλάτι των συνταγών ή μη προσθέσετε αλάτι.
Μαγειρέψτε τα ζυμαρικά, το ρύζι, τα λαχανικά και τα όσπρια σε βραστό νερό χωρίς να προσθέσετε αλάτι.
Χρησιμοποιείστε φρέσκα μυρωδικά ή χυμό λεμονιού.
Περιορίστε τον συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας και τη μαγειρική σόδα.
Αποφεύγετε τις συσκευασμένες σάλτσες και τα προ-μαγειρεμένα τρόφιμα (π.χ. ρύζι).


Όταν τρώτε έξω:

Επιλέξτε από το μενού υγιεινά πιάτα ή ζητήστε από τον σερβιτόρο να σας ετοιμάσουν γεύμα χωρίς αλάτι.
Επιλέξτε πιάτα μαγειρεμένα στη σχάρα ή ψητά. Μην επιλέγετε τηγανιτά και παναρισμένα πιάτα.
Αποφύγετε τα «φαστ φουντ», τις πίτσες, τις πίτες και τις κρέπες.


Όταν τρώτε στο σπίτι:

Περιορίστε τα αλμυρά τυριά, τις ελιές, τους αλατισμένους ξηρούς καρπούς, τα αλμυρά σνακ, το βούτυρο και τη μαργαρίνη που περιέχει αλάτι.
Περιορίστε τα ειδικά επεξεργασμένα τρόφιμα (κρέατα, ψάρια, αλλαντικά, τουρσιά και κονσερβοποιημένα λαχανικά).


Ρηγόπουλος Δημήτριος
Παθολόγος-Διαβητολόγος

www.smarthealth.gr
Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΑΤΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝ ... Reviewed by RIVER on 10:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια: