Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Κατά 32% έπεσε η δαπάνη για το σούπερ μάρκετ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ


Ανεπιστρεπτί στο παρελθόν ανήκουν τα ξεχειλισμένα καρότσια στο σούπερ μάρκετλόγω της οικονομικής κρίσης. Η δαπάνη (μηνιαία και ανά επίσκεψη) έχει μειωθεί κατά 10%, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που παρουσίασε η Καθημερινή.Το 2014, η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη στα σούπερ μάρκετ εκτιμάται το 2014 σε 46,8 ευρώ, έναντι 53,1 ευρώ το 2013, σημειώνοντας μείωση κατά 11,8% μέσα σε ένα χρόνο. 

Υποχώρηση, επομένως, παρουσιάζει και η μέση μηνιαία δαπάνη ανά οικογένεια κατά 9,65% το 2014 σε σύγκριση με το 2013, στα 262 ευρώ φέτος από 290 ευρώ πέρυσι. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην έρευνα του 2010, η μέση μηνιαία δαπάνη ανά οικογένεια στο σούπερ μάρκετ ήταν 347 ευρώ, κατά 32% υψηλότερη σε σχέση με φέτος.

Βάσει της περυσινής έρευνας, το 47,3% των καταναλωτών είχε απαντήσει ότι αγοράζει φθηνότερα προϊόντα για να αντιμετωπίσει την κρίση, ενώ φέτος το αντίστοιχο ποσοστό είναι 65,8%. 

Επίσης, ενώ πέρυσι είχε δηλώσει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα το 65,3% των ερωτηθέντων, φέτος το ποσοστό έχει αυξηθεί στο 72%.

Σύμφωνα με την έρευνα, 96% (έναντι 94,8% πέρυσι) των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουνπροαποφασίσει τα είδη που θα αγοράσουν πριν πάνε στο σούπερ μάρκετ και 61,7% δηλώνουν ότι αγοράζουν τα απολύτως απαραίτητα.

nooz
Κατά 32% έπεσε η δαπάνη για το σούπερ μάρκετ Reviewed by texnologosgeoponos.gr on 5:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.