Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

PONY: Οδηγούμε για πρώτη φορά το ελληνικό αυτοκίνητο


Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Ελληνικό αυτοκίνητο. Δύο λέξεις, που για κάποιους φαντάζουν όνειρο θερινής νυκτός, για κάποιους. Το σύγχρονο Pony θα κυκλοφορήσει δικίνητο και 4x4, με κινητήρες βενζίνης, diesel και... ρεύματος όμως, είναι ένα όνειρο που το ζήσαμε στο παρελθόν και πρέπει να το ζήσουμε και στο μέλλον.

Δεν υπάρχει Έλληνας που να μην γνωρίζει το αυτοκίνητο Pony. Με δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις εντός και εκτός συνόρων, έχει αποδείξει πως μπορεί να σταθεί στην αγορά. Γι΄ αυτούς που μπορεί να θεωρούν πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έστω και στην σύγχρονή του εκδοχή δεν μπορεί να ανταγωνιστεί όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν η απάντηση είναι απλή. Το Pony δεν φτιάχτηκε κάποτε και δεν θα φτιαχτεί στο μέλλον για να έχει απέναντι του κανέναν. Το νέο Pony είναι ένα ελληνικό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε όλους αυτούς που θέλουν να έχουν στα χέρια τους ένα πραγματικό σκληροτράχηλο εργαλείο δουλειάς.



Αυτό είναι το ένα και μοναδικό πρωτότυπο Pony που υπάρχει στην Ελλάδα. Μπορεί να μην είναι εντυπωσιακό σχεδιαστικά αλλά είναι ένα όχημα που απευθύνεται σε αυτούς που ξέρουν τι θέλουν

Το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης

Δεν χρειάζεται να περάσει και πολύ ώρα για να το καταλάβεις, έχοντας απέναντί σου ένα πρωτότυπο H ετήσια παραγωγή μπορεί να αγγίξει τις 15.000 μονάδεςPony. Πριν από λίγες ημέρες ταξιδέψαμε στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στη περιοχή της Θέρμης για να επισκεπτούμε το εργοστάσιο της Namco. Σε αυτό κατά το παρελθόν και από τις γραμμές παραγωγής του πέρασαν χιλιάδες Pony αλλά για πολλούς και... γνωστούς λόγους, έκλεισε. Όμως η ψυχή της εταιρείας, ο Πέτρος Κοντογούρης, δεν το έβαλε κάτω και δεκαετίες μετά, έχοντας δημιουργήσει τη δική του ομάδα, σχεδιάζει τη γέννηση του νέου Pony.

To Pony μπορεί να κινηθεί άνετα και εκτός δρόμου...

Μετατρέπεται και σε cabrio... 

Ένα πρωτότυπο Pony είχαμε στα χέρια μας για να διαπιστώσουμε τελικά τι είναι αυτό το περίφημο ελληνικό αυτοκίνητο. Καθίσαμε στη θέση του οδηγού και γυρίσαμε το κλειδί. Ο κινητήρας των 1.3 λίτρων με τους 100 ίππους κάτω από το καπό, για τον οποίο δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα (καθώς μπορεί να μην είναι ένας από αυτούς που θα εφοδιάζει τη νέα γενιά), Αισθάνεσαι ωραία μόνο και μόνο που οδηγείς ένα ελληνικό αυτοκίνητο που φτιάχτηκε στη χώρα μας...είναι αυτός που δίνει ζωή στο πρωτότυπο όχημα. Το συγκεκριμένο μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες, δύο εμπρός και τρεις πίσω, με ένα χώρο αποσκευών ιδιαίτερα μεγάλο που γίνεται ακόμα μεγαλύτερος όταν η δεύτερη σειρά πέσει. Το αυτοκίνητο που είχαμε στα χέρια μας ήταν ένα επαγγελματικό όχημα με δυνατότητες επιβατικού. Διαθέτει οροφή από μουσαμά που βγαίνει πολύ γρήγορα και μπορεί να μετατρέψει το αυτοκίνητο, κατά το... ήμισυ, σε cabrio. Βέβαια αυτό γίνεται κυρίως για λόγους ευκολίας σε μεταφορές μεγάλων αντικειμένων, καθώς στις προτάσεις υπάρχει λύση για Pony cabriolet (όχι επαγγελματικό).


Το zougla.gr είναι το πρώτο ελληνικό Μέσο που κατάφερε να βρεθεί πίσω από το τιμόινι του πρωτότυπου Pony

Εργαλείο δουλειάς

Σε ένα Pony δεν συναντά κανείς δεκάδες κουμπιά και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα όπως συμβαίνει με τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα. Η 
Το Pony δεν έχει ανταγωνιστές τα αυτοκίνητα που ξέρουμε. Θα λέγαμε πως είναι μία κατηγορία μόνο τουκεντρική κονσόλα δεν έχει μαλακά πλαστικά, ο πίνακας οργάνων είναι ένας κλασικός πίνακας που όλοι πολλοί γνωρίζουμε και δεν έχει σχέση με τους... σύγχρονους τρισδιάστατους που συναντούμε τα τελευταία χρόνια σε νέα μοντέλα. Ένα Pony διαθέτει εξοπλισμό που μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε ως βασικό αλλά με όλα τα κομφόρ. Για να γίνω πιο κατανοητός, το συγκεκριμένο Pony που οδηγήσαμε δεν ήταν εφοδιασμένο με συστήματα multimedia, θύρες USB, κ.λπ. Αυτά είναι θέματα που απασχολούν ήδη το σχεδιαστικό και τεχνολογικό τμήμα της Namco που εργάζεται για την γενιά που θα δούμε όταν θα ξεκινήσει η παραγωγή. 



Ένα αυτοκίνητο τύπου Pony μπορεί να δημιουργήσει θέσεις εργασίας και να αναπτύξει στην Ελλάδα τη λεγόμενη βαριά βιομηχανία...

Σε ποιους απευθύνεται

Στο δρόμο το Pony συμπεριφέρεται ως ένα... εργαλείο δουλειάς. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και όταν το βγάλουμε εκτός δρόμου... Σίγουρα δεν βάζει... φωτιές στην άσφαλτο και δεν στρίβει όπως θα ήθελε ένας οδηγός αγώνων. Άλλωστε το σκεπτικό της παραγωγής του είναι διαφορετικό όπως και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Ποιό είναι όμως αυτό; Θα λέγαμε ξεκάθαρα πως είναι οι επαγγελματίες, αυτοί που θέλουν ένα ελληνικό αυτοκίνητο, αλλά και αυτοί που θέλουν ένα αυτοκίνητο με το οποίο θα περνούν τις δικές τους προσωπικές στιγμές. Ένα... «νάνι» για μεγάλους με λίγα λόγια. Από εκεί και πέρα το μεγάλο στοίχημα είναι οι πωλήσεις του εξωτερικού και η δημιουργία μικρών εργοστασίων σε διάφορες χώρες του κόσμου, όπως Ινδία, Κίνα, Αίγυπτος κ.λπ.


Έχουν έτοιμο και το σύγχρονο Pony

Ο χρόνος που οδηγήσαμε και ζήσαμε παρέα με το Pony ήταν περιορισμένος. Ωστόσο η γεύση που
Ήδη στο σύστημα της Namco υπάρχει ένα "waiting list" 450 ατόμων...μας άφησε ήταν θετική. Σε καμία περίπτωση δεν θα το συγκρίναμε με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο που πωλείται καθότι το συγκεκριμένο είναι ένα πρωτότυπο και έχει κατασκευαστεί πριν από αρκετά χρόνια. Ήδη εντός του εργοστασίου και σε κλειστές αίθουσες που απαγορεύονται οι φωτογραφήσεις και κάθε άλλη... δραστηριότητα, είδαμε τι ετοιμάζεται. Δυστυχώς δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα.

Αυτό όμως που μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα, είναι πως οι άνθρωποι της Namco έχουν το λεγόμενο Know - How για να φτιάξουν αυτοκίνητα. Αυτοί που δεν το πιστεύουν είναι άνθρωποι του.. καναπέ αλλά και άνθρωποι που τα θέλουν όλα δικά τους και δεν παίρνουν στη ζωή τους ρίσκα. Ας αφήσουμε και ας δώσουμε λοιπόν την δυνατότητα σε αυτούς που γνωρίζουν να κάνουν μία κίνηση που ίσως αλλάξει πολλά στον κλάδο του αυτοκινήτου...

Θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως ένα σκληροτράχηλο εργαλείο...


Η αίσθηση που σου δίνει είναι του 'δε σπάει, δε χαλάει'...

Αισθάνεσαι πολύ ωραία όταν ξέρεις ότι το αυτοκίνητο που οδηγείς το έχουν φτιάξει ελληνικά χέρια...

Το επαγγελματικό Pony για πρώτη φορά στο δρόμο...


Ο κινητήρας που φορά το πρωτότυπο Pony είναι δοκιμαστικός και ίσως να μην τοποθετηθεί στο Pony παραγωγής...

Κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων...

Το εσωτερικό του Pony. Απλό με έμφαση στην πρακτικότητα...

Όνειρο αυτή η εικόνα...

Η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες


Η επαγγελματική έκδοση του Pony


Η κουκούλα βγαίνει ή αποσυναρμολογείται πολύ εύκολα

Η μεταμόρφωση του Pony σε ένα όχημα τύπου Pick up

Με απλές κινήσεις μπορείς να απομονώσεις το χώρο οδηγού και συνοδηγού...

Το Pony χωρίς την προστατευτική οροφή...

Ένα απλό αυτοκίνητο που το χρησιμοποιείς και ως επαγγελματικό και ως cabrio...

zougla.gr
PONY: Οδηγούμε για πρώτη φορά το ελληνικό αυτοκίνητο Reviewed by texnologosgeoponos.gr on 9:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger