Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Στοχευμένες ενέργειες προβολής του Ελληνικού Κρασιού


Σε στοχευμένες ενέργειες, όσον αφορά στην προβολή του Ελληνικού Κρασιού σε διεθνές επίπεδο, θα προβεί η διοίκηση της Enterprise Greece το επόμενο χρονικό διάστημα, δήλωσε ο πρόεδρος του οργανισμού, Χρήστος Στάικος.

Συγκεκριμένα ο κ. Στάικος ανέφερε: «Η συστηματική αυτή προσπάθεια εντάσσεται στη συνολική στρατηγική του Enterprise Greece για το εξωτερικό εμπόριο, που στοχεύει στην υποστήριξη όλων των εξαγωγικών κλάδων της χώρας μέσω της προβολής στις διεθνείς αγορές των ποιοτικών και υψηλής προστιθέμενης αξίας ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών».

Αναφερόμενος στη συμμετοχή της Ελλάδας στη διεθνή έκθεση «Prowein 2016» που πραγματοποιήθηκε στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, ο κ. Στάικος είπε ότι η Εθνική Συμμετοχή στην Prowein 2016 αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου προγράμματος δράσεων που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί το Enterprise Greece για το 2016, με σκοπό την προώθηση του ελληνικού κρασιού στις αγορές του εξωτερικού.

«Στην κατεύθυνση ενίσχυσης και προβολής του ελληνικού κρασιού, το Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) και Έλληνες οινοποιοί, πραγματοποίησαν μία αναβαθμισμένη συμμετοχή στην PROWEIN 2016, τη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Οίνων και Ποτών στον κόσμο. Στόχος ήταν η προώθηση των ελληνικών ποικιλιών κρασιού, όπως είναι μεταξύ άλλων το ασύρτικο, το ξινόμαυρο, το αγιοργίτικο και το μοσχοφίλερο, οι οποίες τα τελευταία χρόνια κατακτούν ολοένα και περισσότερο τις ξένες αγορές», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Στην Έκθεση, που πραγματοποιήθηκε στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας από τις 13 έως τις 15 Μαρτίου 2016, η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από περίπου ογδόντα οινοποιεία. Στο εθνικό περίπτερο που οργανώθηκε από το Enterprise Greece φιλοξενήθηκαν μερικοί από τους πιο δυναμικούς οινοποιούς, που επιδίωξαν τη σύναψη επιχειρηματικών συνεργασιών και επέκταση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας, αξιοποιώντας το κορυφαίο γεγονός του κλάδου τους στον κόσμο. Στα επίσημα εγκαίνια της Έκθεσης, την Κυριακή 13 Μαρτίου, την Εθνική Ελληνική Συμμετοχή τίμησαν με την παρουσία τους ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στο κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, Γρηγόρης Δελαβέκουρας, ο σύμβουλος ΟΕΥ Α΄ του Ελληνικού Προξενείου, Πάρις Νικολής, και η γραμματέας Α' του Ελληνικού Προξενείου, Μαρία Βασιλάκη», κατέληξε.

Αξιοσημείωτο είναι ότι στη Διεθνή Έκθεση Prowein προσήλθαν περισσότεροι από 52.000 επισκέπτες για να συναντήσουν περισσότερους από 6.000 εκθέτες από διάφορες χώρες.

enikonomia
Στοχευμένες ενέργειες προβολής του Ελληνικού Κρασιού Reviewed by texnologosgeoponos.gr on 10:45 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.