Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Η μπύρα με το... ελληνικό DNA


ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΥ
kzakinthinos@pegasus.gr

Θετικά πρόσημα σε όλους τους τομείς δραστηριότητας, με σημαντική αύξηση της κερδοφορίας, διεύρυνση του κύκλου εργασιών και ενίσχυση του μεριδίου αγοράς κατά 0,5%, εμφανίζει η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία στο πρώτο έτος δραστηριοποίησής της, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της νέας εταιρείας που δημιουργήθηκε μετά τη συγχώνευση των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία.

Συγκεκριμένα, το 2015 και παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατέγραψε υψηλή αύξηση κερδοφορίας κατά 50%, ενώ εντυπωσιακή άνοδος αποδίδεται στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν με τη συγχώνευση των δύο εταιρειών, καθώς και στη βελτίωση του κόστους παραγωγής, του κόστους διακίνησης και του καθαρού τζίρου ανά εκατόλιτρο.

Θετικό πρόσημο εμφανίζει και ο κύκλος εργασιών της «Ολυμπιακής Ζυθοποιίας», ο οποίος ανήλθε σε 142 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 4% και μάλιστα σε μια συνολικά φθίνουσα αγορά, η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας παρουσίασε πτώση της τάξης του 6%.

Ομαλά επίσης και χωρίς καμία παρέκκλιση συνεχίστηκε εντός του 2015 η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της «Ολυμπιακής Ζυθοποιίας» που για την πενταετία 2015 -2019 ανέρχεται συνολικά σε 50 εκατ. ευρώ.


Ειδικότερα στη διάρκεια του έτους υλοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ που είχαν ως κεντρικό άξονα τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και του πάγιου εξοπλισμού, την ανάπτυξη εργαλείων marketing και πωλήσεων και τη δημιουργία νέων προϊόντων. Οι επενδύσεις αυτές, καταδεικνύουν την ανοδική πορεία της εταιρείας και τη συνεπή εκτέλεση του σχεδιασμού της για περαιτέρω ανάπτυξη στην ελληνική αγορά. Το 2016, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην εκτέλεση του επενδυτικού της πλάνου (ύψους 12 εκατ. ευρώ), όπως επίσης και στην ανάπτυξη καινοτομίας και ενδυνάμωσης του προϊόντικού της χαρτοφυλακίου.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές με τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα της.

Στόχοι 2016
Για το 2016, στις στρατηγικές προτεραιότητες της περιλαμβάνονται ο εμπλουτισμός και η διεύρυνση των εργαλείων πωλήσεων, αλλά και η ενίσχυση της εξωστρέφειας και του εξαγωγικού προσανατολισμού της και η επέκταση σε νέες αγορές. Ειδικότερα η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη ολοκληρώσει δύο νέες συνεργασίες στις αγορές της Αυστραλίας και της Αμερικής με την τελευταία να επιτρέπει την περαιτέρω διείσδυση της μπίρας FIX στην συγκεκριμένη αγορά.

«Το πάθος και η δέσμευση των ανθρώπων μας την προηγούμενη χρονιά, οι οποίοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους, συνέβαλλαν καθοριστικά στους θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης παρά το γεγονός ότι το επιχειρείν στη χώρα μας, το 2015, δοκίμασε τις αντοχές πολλών κλάδων» όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Καραφυλλίδης, επισημαίνοντας πως «τα θετικά αποτελέσματα και οι εξελίξεις όχι μόνο επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας αλλά δικαιώνουν ταυτόχρονα το μέχρι σήμερα σχεδιασμό μας.

Με πλήρη δέσμευση στο επενδυτικό μας πλάνο, το 2016, συνεχίζουμε δυναμικά στηρίζοντας την ελληνική οικονομία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, διερευνώντας τις επιλογές των καταναλωτών και προσθέτοντας αξία όχι μόνο στην αγορά μπύρας, αλλά ευρύτερα στην οικονομία».

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αποτελεί ένα ισχυρό και αξιόπιστο σχήμα στην εγχώρια αγορά μπίρας (με 17 εμπορικά σήματα), που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Συνδυάζοντας το ελληνικό DNA και το διεθνές αποτύπωμα της δυναμικής του Ομίλου Carlsberg, συνιστά τον παίκτη που όχι μόνο οραματίζεται αλλά και μπορεί να αλλάξει τον χάρτη της μπίρας στην Ελλάδα.

Η εταιρεία διαθέτει δύο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο, Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα, Ευβοίας, δυναμικότητας 2,2 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, στις οποίες παράγονται τα προϊόντα Μythos, Mythos Radler, FIX Hellas, FIX Dark, FIX Royale, Kaiser και Henninger. Παράλληλα, εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπίρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον ιρλανδικό μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby. Ταυτόχρονα, η εταιρεία παράγει, διαθέτει και διανέμει στην ελληνική αγορά τα κορυφαία σήματα Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.

Success story
Το πλάνο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας προβλέπει, την πενταετία 2015-2019, συνολικές επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ.
Στη διάρκεια του 2015 υλοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ, που είχαν ως κεντρικό άξονα τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών.
Το 2016 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην ανάπτυξη καινοτομίας και ενδυνάμωσης του προϊόντικού της χαρτοφυλακίου.
Η εταιρεία διαθέτει δύο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα Ευβοίας, δυναμικότητας 2,2 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως

imerisia.gr
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Η μπύρα με το... ελληνικό DNA Reviewed by texnologosgeoponos.gr on 1:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια: