Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent
ΑΝΤΙΓΡΑΦΉ ΑΠΟΣΠΆΣΜΑΤΟΣ ΚΏΔΙΚΑ

Τέσσερα φρούτα που αξίζει να βάλετε στη διατροφή σας



Είναι σημαντικό τα φρούτα να αποτελούν κομμάτι της καθημερινής διατροφής, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Αυτά είναι τέσσερα -όχι και τόσο συνηθισμένα- φρούτα, τα οποία αξίζει να βάλεις στις επιλογές σου.

Σύκα

Έξι φρέσκα σύκα δίνουν 891mg κάλιο, καλύπτοντας το 20% των ημερήσιων αναγκών -ποσότητα διπλάσια από εκείνη που μπορείτε να πάρετε καταναλώνοντας μια μεγάλη μπανάνα.

Λίτσι

Πλούσιο σε πολυφαινόλες και αντιοξειδωτικές ουσίες που συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς. Φαίνεται να παίζει ρόλο και στην πρόληψη των εκφυλιστικών ασθενειών, όπως ο καρκίνος.

Γκουάβα

Ένα φλιτζάνι γκουάβα δίνει πενταπλάσια ποσότητα βιταμίνης C από εκείνη που δίνει ένα μετρίου μεγέθους πορτοκάλι. Η βιταμίνη C βοηθά στην ανάπλαση της επιδερμίδας, καθώς συμβάλλει στην παραγωγή κολλαγόνου. Οι γυναίκες που καταναλώνουν πολλή βιταμίνη C έχουν λιγότερες ρυτίδες από τις γυναίκες που τρώνε λιγότερες τροφές πλούσιες στη συγκεκριμένη βιταμίνη.

Παπάγια

Αποτελεί μία πολύ καλή πηγή βήτα-κρυπτοξανθίνης, που δρα προστατευτικά κατά του καρκίνου του πνεύμονα. Είναι επίσης ιδιαίτερα πλούσια σε λυκοπένιο. Η παπάγια βοηθά το σώμα να επουλώσει τα τραύματα και τα εγκαύματα, όταν εφαρμοστεί τοπικά στο σημείο της βλάβης. Τέλος, λόγω του ενζύμου παπαΐνη που περιέχει, βοηθά και στην πέψη. Η παπαΐνη βοηθά στη διάσπαση των αμινοξέων, των δομικών στοιχείων της πρωτεΐνης.

 
 stogiatro.gr
 
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter
Τέσσερα φρούτα που αξίζει να βάλετε στη διατροφή σας Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 4:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by ''Τεχνολόγος'' Γεωπόνος © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.