Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Οι Έλληνες έκοψαν το κρέας λόγω κρίσης...

 
Το κρέας είναι ένα είδος τροφής που καταναλώνεται με υψηλή συχνότητα στη χώρα μας. Η συντριπτική πλειονότητα των ελληνικών νοικοκυριών (96%) καταναλώνει κρέας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Τέσσερα στα δέκα νοικοκυριά τρώνε κρέας δύο φορές την εβδομάδα, ενώ αντίστοιχο είναι και το ποσοστό των νοικοκυριών που δηλώνουν πως τρώνε κρέας τρείς και περισσότερες φορές την εβδομάδα.

Ωστόσο, το 38% των νοικοκυριών αναφέρει ότι καταναλώνει λιγότερο κρέας σε σχέση με πριν από 2-3 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της έκθεσης «FOOD EXPO» από την εταιρεία «MARC» με τη συνεργασία του περιοδικού «Meat News».

Σύμφωνα με την έρευνα, το 54% των Ελλήνων πολιτών καταναλώνει περίπου την ίδια ποσότητα κρέατος όπως και το προηγούμενο χρονικό διάστημα, ενώ μόλις το 7% των νοικοκυριών της χώρας δηλώνει ότι έχει αυξήσει την ποσότητα κρέατος που καταναλώνει σε σχέση με πριν από 2-3 χρόνια.

Η σχετική μείωση κατανάλωσης κρέατος από τα ελληνικά νοικοκυριά οφείλεται, εν μέρει στην οικονομική στενότητα (ως επίπτωση της κρίσης) και εν μέρει σε λόγους υγείας ή αλλαγής των διατροφικών συνηθειών.

Επίσης, από την έρευνα προκύπτει ότι:
-Το 16% των καταναλωτών της χώρας που συμμετείχε στην έρευνα αγοράζει συνήθως βιολογικά προϊόντα κρέατος.

-Τα ημι-έτοιμα προϊόντα κρέατος ( όπως μπιφτέκια, σουβλάκια, ρολό, παναρισμένα, κεμπάπ κλπ) καταγράφουν ένα δικό τους δυναμικό κοινό που αντιστοιχεί περίπου στο 1/3 του καταναλωτικού κοινού.

-Το 12% των νοικοκυριών αναφέρει ότι αγοράζει ημι-έτοιμα προϊόντα κρέατος τουλάχιστον μία φορά τον μήνα και το 21% αγοράζει κατά αραιότερα χρονικά διαστήματα.

-Ένα στα τέσσερα νοικοκυριά δηλώνει ότι αγοράζει παραδοσιακά αλλαντικά (περισσότερο χωριάτικα λουκάνικα) τουλάχιστον μία φορά τον μήνα, ενώ το 38% Ελλήνων πολιτών αγοράζει κρέας κατά πιο αραιά χρονικά διαστήματα.

-Μόνο το 36,4% των νοικοκυριών δεν συνηθίζει να καταναλώνει παραδοσιακά αλλαντικά.

-Σημαντική πηγή κατανάλωσης κρεατοσκευασμάτων για το ελληνικό νοικοκυριό είναι τα ψητοπωλεία και τα σουβλατζίδικα.

-Το 21% των ερωτηθέντων τονίζει ότι παραγγέλνει σουβλάκια, γύρο ή άλλα κρεατοσκευάσματα από ψητοπωλεία ή σουβλατζίδικα, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

-Το 19,4% των νοικοκυριών αναφέρει ότι αγοράζει κρέας 2-3 φορές τον μήνα και το 20,6% δηλώνει ότι προμηθεύεται κρέας μία φορά τον μήνα .

-Τα ελληνικά νοικοκυριά διαθέτουν κατά μέσο όρο περίπου 24 ευρώ για κρέας σε εβδομαδιαία βάση.
 
enikonomia
 
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter
Οι Έλληνες έκοψαν το κρέας λόγω κρίσης... Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 8:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.