Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent
ΑΝΤΙΓΡΑΦΉ ΑΠΟΣΠΆΣΜΑΤΟΣ ΚΏΔΙΚΑ

Βάλτε στη διατροφή σας ξερά φρούτα


Η αλήθεια είναι ότι τα αποξηραμένα φρούτα, όταν αυτά δεν περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικό σνακ, ειδικά όταν συνδυαστούν με τραγανούς ξηρούς καρπούς. Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, ενισχύουν τον οργανισμό ενώ έχουν τέλεια γεύση.

Σταφίδες

Από τα πιο δημοφιλή αποξηραμένα φρούτα, οι σταφίδες είναι πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών, όπως φυτικές ίνες, κάλιο, βόριο, αλλά και αντιοξειδωτικές ουσίες, ενώ είναι ιδανικές για τους διαβητικούς αφού έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Συμβάλλουν στην μείωση της οστικής απώλειας στις γυναίκες που περνούν την εμμηνόπαυση εξαιτίας της υψηλής περιεκτικότητας τους σε βόριο, στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, της καρδιακής νόσου και της χοληστερόλης και στην καταπολέμηση των φλεγμονών, ενώ βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα.

Δαμάσκηνα

Μπορεί το συγκεκριμένο αποξηραμένο φρούτο να είναι γνωστό μόνο για την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας, ωστόσο μπορεί να προσφέρει πολλά παραπάνω.

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α και Κ, αποτελεί μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών, ενώ παράλληλα μπορεί να αναστείλειι την οξείδωση της LDL χοληστερόλης και να βοηθήσει στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου. Όχι και άσχημα, έτσι;

Χουρμάδες

Ίσως το πιο λαχταριστό αποξηραμένο φρούτο, οι χουρμάδες με την γλυκιά καραμελένια γεύση τους όχι μόνο μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως υποκατάστατο ζάχαρης σε πολλές γλυκές συνταγές, αλλά μπορούν να κάνουν και θαύματα για την υγεία μας.

Αποτελούν πηγή φυτικών ινών, καλίου και σιδήρου, ενώ είναι και αυτοί ιδανικοί για τους διαβητικούς αφού έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Βερίκοκα

Το έντονο πορτοκαλί τους χρώμα τα κάνει να ξεχωρίζουν, ενώ τα θρεπτικά συστατικά τους τα κάνουν ανάρπαστα στα καταστήματα με υγιεινά προϊόντα.

Οι γλυκές αυτές μπουκίτσες βοηθούν στην διατήρηση της αρτηριακής πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα και χάρη στη πολύ μεγάλη περιεκτικότητά τους σε κάλιο, η οποία είναι τρεις φορές μεγαλύτερη σε σχέση με οποιαδήποτε άλλο φρούτο, παρέχουν επιπλέον προστασία απέναντι σε καρδιακές παθήσεις.

Σύκα

Πρόκειται για ένα ακόμη αποξηραμένο φρούτο με πολύ λίγες θερμίδες, που χρησιμοποιείται συχνά για την παραγωγή γλυκών. Περιέχει κάλιο, μαγνήσιο, σίδηρο, φυτικές ίνες και ασβέστιο και σύμφωνα με έρευνες βοηθά στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας. 
 
nooz
 

Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook & στο twitter
Βάλτε στη διατροφή σας ξερά φρούτα Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 11:00 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by ''Τεχνολόγος'' Γεωπόνος © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.