Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

ΔΟΑΤΑΠ:Διπλασιάστηκαν οι αιτήσεις αναγνώρισης Μεταπτυχιακών- “Κατακόρυφη” αύξηση προπτυχιακών & Διδακτορικών τίτλων


Από "κόσκινο" περνά ο ΔΟΑΤΑΠ τα πτυχία μετά από “βροχή” αιτημάτων των δημοσίων υπηρεσιών-Διαπιστώθηκε απώλεια φακέλων .Διπλασιάστηκαν οι αιτήσεις αναγνώρισης Μεταπτυχιακών- “Κατακόρυφη” αύξηση προπτυχιακών και Διδακτορικών τίτλων

Τρέχουν και δεν φτάνουν στον ΔΟΑΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ), σε μια χρονική περίοδο που ο Οργανισμός διαθέτει ελλειπή αριθμό προσωπικού, καθώς υπάρχει “βροχή” αιτημάτων από τις δημόσιες υπηρεσίες για διαπίστωση γνησιότητας πτυχίων υπαλλήλων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos από τους τελευταίους ελέγχους που έχουν γίνει διαπιστώθηκαν τα εξής:

Α. Χάθηκαν τρεις φάκελοι: Οι υπάλληλοι του ΔΟΑΤΑΠ όταν ανέτρεξαν στο αρχείο για να αναζητήσουν τους συγκεκριμένους φακέλους για να διαπιστώσουν εάν υπάρχουν πράξεις αναγνώρισης των συγκεκριμένων τίτλων σπουδών αυτοί είχαν κάνει “φτερά”.

Η πρόεδρος του ΔΟΑΤΑΠ Καθηγήτρια Ελένη Παπαδοπούλου ζήτησε να γίνει έρευνα προκειμένου να διακριβωθεί πως και γιατί εξαφανίστηκαν από τον οργανισμό οι τρεις φάκελοι.

Οι συγκριμένοι φάκελοι είναι της εποχής ΔΙΚΑΤΣΑ

Β. Ενα πτυχίο βρέθηκε ότι ήταν πλαστό

Γ.Μία περίπτωση γνησιότητας πτυχίου ελέγχεται αυτές τις ημέρες από την πρόεδρο του ΔΟΑΤΑΠ, που απ ότι φαίνεται μάλλον είναι πλαστό.

Δ. Δύο πτυχία εντοπίστηκαν από τον ΔΟΑΤΑΠ ότι υπάλληλοι τα είχαν καταθέσει στις υπηρεσίες τους ενώ είχε προηγηθεί ακύρωση της πρώτης πράξης αναγνώρισης. Δηλαδή στις υπηρεσίες τους απέκρυψαν ότι υπήρξε νέα πράξη του ΔΟΑΤΑΠ με την οποία ακυρώνονταν η προηγούμενη.

Η πρόεδρος του ΔΟΑΤΑΠ αποφάσισε από δω και στο εξής οι αποφάσεις του ΔΟΑΤΑΠ ακυρώσεων- ανακλήσεων πράξεων αναγνώρισης πτυχίων να αναρτώνται στον ιστότοπο του Οργανισμού (Δείτε εδώ)

Διπλασιάστηκαν οι αιτήσεις αναγνώρισης Μεταπτυχιακών- “Κατακόρυφη” αύξηση προπτυχιακών και Διδακτορικών τίτλων

Το έτος 2016,σε σχέση με το 2014, διπλασιάστηκαν οι αιτήσεις αναγνώρισης Μεταπτυχιακών , ενώ αυξήθηκαν “κατακόρυφα” οι αιτήσεις για την αναγνώριση προπτυχιακών και Διδακτορικών τίτλων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το esos:

Το 2016 κατατέθηκαν:

Αιτήσεις Βασικών Τίτλων 1759

Αιτήσεις Μεταπτυχιακών Τίτλων 4004

Αιτήσεις Διδακτορικών Τίτλων 421

Το 2017 μέχρι και 7 Σεπτεμβρίου κατατέθηκαν:

Αιτήσεις Βασικών Τίτλων 1.190

Αιτήσεις Μεταπτυχιακών Τίτλων 3.433

Αιτήσεις Διδακτορικών Τίτλων 395

2014

Αιτήσεις Βασικών Τίτλων 1059

Αιτήσεις Μεταπτυχιακών Τίτλων 2.536

Αιτήσεις Διδακτορικών Τίτλων 273

2013

Αιτήσεις Βασικών Τίτλων 1387

Αιτήσεις Μεταπτυχιακών Τίτλων 1951

Αιτήσεις Διδακτορικών Τίτλων 305

2012

Αιτήσεις Βασικών Τίτλων 1679

Αιτήσεις Μεταπτυχιακών Τίτλων 2478

Αιτήσεις Διδακτορικών Τίτλων 409

2011

Αιτήσεις Βασικών Τίτλων 2151

Αιτήσεις Μεταπτυχιακών Τίτλων 2747

Αιτήσεις Διδακτορικών Τίτλων 557

2010

Αιτήσεις Βασικών Τίτλων 2801

Αιτήσεις Μεταπτυχιακών Τίτλων 3.497

Αιτήσεις Διδακτορικών Τίτλων 679

Προϋποθέσεις αναγνώρισης τίτλων

Οι τίτλοι σπουδών των αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της αλλοδαπής αναγνωρίζονται από τον Οργανισμό ως «ισότιμοι» ή ως «ισότιμοι και αντίστοιχοι».

1. Η «ισοτιμία» αναγνωρίζεται εφόσον:

α) Η διάρκεια των σπουδών, η διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης και οι όροι αξιολόγησης, προαγωγής και αποφοίτησης των σπουδαστών πληρούν τις απαιτήσεις των πανεπιστημίων και των τεχνολογικών ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής. Εξαιρούνται από την προϋπόθεση της διαδικασίας της διδασκαλίας και μάθησης τα ιδρύματα τύπου «ανοικτού πανεπιστημίου» (open university), «σπουδών εξ αποστάσεως» (distance learning) και «εξωτερικών πτυχίων» (external degrees), υπό τον όρο ότι τα συγκεκριμένα ιδρύματα έχουν ειδικό πρόγραμμα σπουδών για το σκοπό αυτόν, ότι ολόκληρη η διαδικασία παροχής τέτοιου τύπου προγράμματος γίνεται αποκλειστικά από το ίδρυμα που απονέμει τον τίτλο και όχι από άλλο με οποιονδήποτε τρόπο συνεργαζόμενο με αυτό ίδρυμα και ότι η αξιολόγηση, προαγωγή και αποφοίτηση γίνονται με βάση διαφανείς και αδιάβλητες διαδικασίες, ανάλογες με αυτές που ισχύουν στα άλλα προγράμματα σπουδών με παρακολούθηση.

β) Όλο το πρόγραμμα σπουδών έχει διανυθεί σε ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα και τουλάχιστον το 1/2 του προγράμματος έχει πραγματοποιηθεί στο ίδρυμα που απονέμει τον τίτλο. Εξαίρεση ως προς το εν λόγω ελάχιστο ποσοστό σπουδών μπορεί να αποτελέσουν τα διαπανεπιστημιακά προγράμματα συνεργασίας αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Η διάρκεια των σπουδών υπολογίζεται σε ακαδημαϊκά έτη, εξάμηνα ή διδακτικές μονάδες ή σε συνδυασμό αυτών.

2. Ειδικότερα για την αναγνώριση τίτλων σπουδών της αλλοδαπής που αποκτώνται μετά από τριετή φοίτηση, όταν για τα αντίστοιχα προγράμματα της ημεδαπής προβλέπεται τετραετής ή πενταετής φοίτηση, «ισοτιμία» ή «ισοτιμία και αντιστοιχία» του πτυχίου αναγνωρίζεται μόνον εφόσον ο κάτοχος του πτυχίου είναι και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος. Στην περίπτωση αυτή δεν αναγνωρίζεται «ισοτιμία» του μεταπτυχιακού διπλώματος. Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου δεν κρίνεται απαραίτητη προκειμένου για ισοτιμία με πτυχίο τεχνολογικού εκπαιδευτικού ιδρύματος. Σε ειδικές περιπτώσεις εντατικών προγραμμάτων της αλλοδαπής τριετούς διάρκειας, όταν τα αντίστοιχα πανεπιστημιακά προγράμματα της ημεδαπής είναι τετραετούς διάρκειας, είναι δυνατόν με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του οικείου Τμήματος του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) του Οργανισμού, να χορηγηθεί «ισοτιμία» ή «ισοτιμία και αντιστοιχία» στο πτυχίο χωρίς παράλληλη συνεκτίμηση μεταπτυχιακού διπλώματος. Στη σχετική απόφαση λαμβάνονται υπόψη συγκεκριμένα ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια και ιδίως οι διδακτικές μονάδες (credits) του προγράμματος σπουδών του αλλοδαπού ιδρύματος και η τυχόν αξιολόγηση ή πιστοποίηση του από αναγνωρισμένους φορείς ανώτατης εκπαίδευσης. Η απόφαση αυτή δημοσιοποιείται.

3. «Ισοτιμία και αντιστοιχία» αναγνωρίζεται εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την αναγνώριση της «ισοτιμίας» του τίτλου σπουδών και επιπλέον ο ενδιαφερόμενος έχει διδαχθεί και εξετασθεί επιτυχώς στα βασικά μαθήματα του ομοειδούς προγράμματος σπουδών της ημεδαπής. Ο Οργανισμός μπορεί να απαιτήσει επιπλέον επιτυχή εξέταση σε συμπληρωματικό αριθμό μαθημάτων σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής. Τα συμπληρωματικά μαθήματα δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα έξι. Ο αριθμός αυτός μπορεί να αυξηθεί έως δέκα, όταν πρόκειται για την αναγνώριση τίτλων της αλλοδαπής αντίστοιχων με τίτλους, που αποκτώνται στην ημεδαπή μετά από σπουδές τουλάχιστον πενταετούς διάρκειας. Αν η διαφορά του προγράμματος σπουδών της ημεδαπής από το πρόγραμμα της αλλοδαπής είναι τόσο σημαντική ώστε να μη μπορεί να χορηγηθεί «ισοτιμία και αντιστοιχία» του τίτλου ούτε με τη συμπληρωματική εξέταση σε έξι ή, αναλόγως, δέκα μαθήματα, τότε αναγνωρίζεται «ισοτιμία» εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 4 παρ. 1. Τα συμπληρωματικά μαθήματα ορίζονται από το οικείο Τμήμα του Δ.Σ. του Οργανισμού μετά από εισήγηση της αρμόδιας Εκτελεστικής Επιτροπής (Ε.Ε.).

4. Τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα υποχρεούνται να δέχονται, μέσα στις δύο επόμενες από την υποβολή στο ίδρυμα της σχετικής αίτησης του ενδιαφερομένου εξεταστικές περιόδους, υποψηφίους που παραπέμπονται από τον Οργανισμό για εξέταση σε συμπληρωματικά μαθήματα σε αριθμό τουλάχιστον ίσο με το 10% των εισακτέων στα αντίστοιχα Τμήματα κατά το συγκεκριμένο ακαδημαϊκό έτος. Παράλειψη της υποχρεώσεως τους αυτής συνιστά παράβαση καθήκοντος.

5. Ο Οργανισμός σε συνεργασία με πανεπιστημιακά και τεχνολογικά τμήματα ανώτατης εκπαίδευσης διενεργεί ειδικές γραπτές εξετάσεις για την αξιολόγηση των απαιτούμενων συμπληρωματικών μαθημάτων και για τον έλεγχο των αποκτηθεισών γνώσεων, όταν το κρίνει σκόπιμο. Οι εξετάσεις μπορεί να γίνονται και με τη μέθοδο των ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών, η δε βαθμολογία των δοκιμίων των εξεταζομένων μπορεί να γίνεται και με ηλεκτρονικό τρόπο. Η εξεταστέα ύλη προσδιορίζεται εκ των προτέρων, ισχύει για ένα έτος, ανακοινώνεται δημοσίως και έχει το αντίστοιχο επιστημονικό επίπεδο των εξετάσεων που διοργανώνουν τα ημεδαπά ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα γα την απόκτηση του αντίστοιχου πτυχίου. Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων οι εξετασθέντες έχουν δικαίωμα να ζητήσουν την επίδειξη του γραπτού τους από τα αρμόδια όργανα του Οργανισμού και την επαναβαθμολόγησή του, εάν προκύψει σφάλμα ή παράλειψη στην αρχική βαθμολόγηση. Ειδικότερα θέματα ως προς τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων και τη διαδικασία επαναβαθμολόγησης ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων μετά από πρόταση του Δ.Σ. του Οργανισμού . Για τη συμμετοχή στις εξετάσεις καταβάλλεται παράβολο στον Οργανισμό.

6. Η «ισοτιμία και αντιστοιχία» του τίτλου για την οποία απαιτούνται συμπληρωματικά μαθήματα αναγνωρίζεται μετά την υποβολή στοιχείων που αποδεικνύουν επιτυχή εξέταση στα εν λόγω μαθήματα. 
 
7. Οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι αναγνωρίζονται μόνο ως ισότιμοι.
 
 
 Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook & στο twitter
ΔΟΑΤΑΠ:Διπλασιάστηκαν οι αιτήσεις αναγνώρισης Μεταπτυχιακών- “Κατακόρυφη” αύξηση προπτυχιακών & Διδακτορικών τίτλων Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 10:00 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.