Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

5 διατροφικοί μύθοι και η αλήθεια πίσω από αυτούς


Μύθος Νο 1: Το βραδυνό παχαίνει. “Κόψτε το βραδινό γεύμα” είναι μια από τις πιό γνωστές συμβουλές για σίγουρο αδυνάτισμα. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, ότι τρώτε το βράδυ μετατρέπεται σε λίπος στο σώμα σας.

Αλήθεια: Οι θερμίδες δέν έχουν ώρα.Σημασία έχει πόσες θα πάρετε συνολικά μέσα στην ημέρα. Αν π.χ. οι συνήθειές σας είναι να τρώτε δύο μερίδες φαγητό το μεσημέρι και να πίνετε ένα γάλα με λίγα λιπαρά το βράδυ, τότε, κόβοντας το βραδινό γεύμα δε θα δείτε διαφορά στη ζυγαριά σας.
Μοιράστε τις θερμίδες που καταναλώνετε σε 5 μικρά γεύματα μέσα στη μέρα, και μη στερηθείτε το βραδινό σας.

Μύθος Νο 2: Το γάλα με λίγα λιπαρά δεν έχει πολύ ασβέστιο.

Αλήθεια: Το ημιαποβουτυρωμένο γάλα περιέχει ακριβώς ή και λίγο περισσότερο ασβέστιο από το πλήρες. Κι αυτό, γιατί το ασβέστιο περιέχεται στο υδαρές μέρος του και δεν επηρρεάζεται από την αφαίρεση των λιπαρών από αυτό.

Μύθος Νο 3: Τα τρόφιμα με μειωμένα λιπαρά θα σας αδυνατίσουν.

Αλήθεια: Υπάρχουν πολλά τρόφιμα με μειωμένα λιπαρά στη σύνθεσή τους. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι έχουν χαμηλές θερμίδες ή ότι δεν έχουν θερμίδες. Πάντα να ελέγχετε το θερμιδικό περιεχόμενο των τροφών και να καταναλώνετε σταθερές ποσότητες από το καθένα.
Κι αυτό γιατί, πολλές φορές προστίθενται σάκχαρα για να ενισχύσουν την γεύση με αποτέλεσμα το light προϊόν να έχει τις ίδιες ή και περισσότερες θερμίδες από το κανονικό.

Μυθος Νο 4: Μην καταναλώνετε μαζί υδατάνθρακες με πρωτεϊνες γιατί ο συνδυασμός τους παχαίνει.

Αλήθεια: Δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι ο συνδυασμός πρωτεϊνης και υδατανθράκων παχαίνει περισσότερο με το αν καταναλωθούν ξεχωριστά. Μάλιστα, είναι καλύτερα να συνδυάζονται γιατί ο συνδυασμός πρωτεϊνης και φυτικών ινών μας κρατάει χορτάτους για περισσότερη ώρα. Επίσης, υπάρχουν πολλά τρόφιμα που είναι συνδυασμός υδατάνθρακα-πρωτεϊνης (όσπρια, ξηροί καρποί) και είναι ευεργετικά για τον οργανισμό μας.

Μύθος Νο 5: Οποιος κόβει το κάπνισμα παχαίνει. Σύμφωνα με το μύθο, το τσιγάρο αυξάνει το μεταβολισμό, οπότε με τη διακοπή του ο πρώην καπνιστής παχαίνει χωρίς να αλλάξει τη διατροφή του. Μάλιστα, θεωρείται “φυσιολογική” εξέλιξη η αύξηση του βάρους γύρω στα 10 κιλά.

Αλήθεια: Η νικοτίνη αυξάνει το μεταβολισμό του σώματος ελάχιστα.
Αυτό που παθαίνει συνήθως ο πρώην καπνιστής, είναι ότι αντικαθιστά τη συνήθεια του τσιγάρου με λιπαρά γεμάτα θερμίδες σνακς (ξηρούς καρπούς, σοκολάτες, μπισκότα) για να γεμίσει το χρονικό κενό που τον απασχολούσε το τσιγάρο. Επομένως, μεγαλύτερη πρόσληψη θερμίδων είναι ο λόγος αύξησης βάρους και όχι η διακοπή του καπνίσματος.
 
 
  Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook & στο twitter
5 διατροφικοί μύθοι και η αλήθεια πίσω από αυτούς Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 9:15 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.