Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Γιατί πρέπει να βάλουμε τον τόνο στη διατροφή μας;


Ο τόνος σε κονσέρβα είναι από τους πιο διαδεδομένους τύπους ψαριού παγκοσμίως. Είναι σχετικά οικονομικός, αντέχει για πολύ καιρό και είναι πλούσια πηγή πρωτεΐνης ειδικά για τους αθλητές και όσους προσέχουν τη γραμμή τους.

Φρέσκος ή σε κονσέρβα, ο τόνος έχει πολλά θρεπτικά συστατικά και οφέλη για το σώμα.

1. Διατροφικά οφέλη. Μία μερίδα τόνου σε κονσέρβα περιέχει 98 θερμίδες, 21 γραμμάρια πρωτεΐνης και 0.8 γραμμάρια λίπους, κάτι που το καθιστά εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν πρωτεΐνη με ελάχιστες θερμίδες και λιπαρά. Επιπλέον, ο τόνος είναι καλή πηγή νιασίνης, βιταμινών A, Β12, D και φωσφόρου.
2. Ωμέγα- 3 λιπαρά. Ο τόνος, μαζί με τον σολωμό και τις σαρδέλες, είναι εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και βοηθούν στην καύση του λίπους.
3. Κάνει καλό στην καρδιά. Η κατανάλωση των λιπαρών που βρίσκονται στον τόνο μειώνουν τα τριγλυκερίδια στο αίμα, προλαμβάνουν το κλείσιμο των αρτηριών και βελτιώνουν τη λειτουργία της καρδιάς.
4. Ρίχνει την πίεση. Ο φρέσκος τόνος ή ο τόνος σε κονσέρβα με νερό περιέχει μεγάλη ποσότητα καλίου που βοηθά στην πτώση της αρτηριακής πίεσης.
5. Ελέγχει την πρόσληψη βάρους. Επιλέγοντας πρωτεΐνη από τόνο αντί για κρέας, γλυτώνεις πολλές θερμίδες και λιπαρά κάτι που σε βοηθά να αδυνατίσεις.
 
 
 Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook & στο twitter
Γιατί πρέπει να βάλουμε τον τόνο στη διατροφή μας; Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 12:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.