Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Tροφές με βιταμίνη D: Οι top φυσικές πηγές


Ο οργανισμός μας παράγει βιταμίνη D όταν εκτίθεται στο φως του ήλιου αλλά είναι δυνατόν να λάβουμε αυτή τη σημαντική θρεπτική ουσία μέσω της διατροφής.

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τη ρύθμιση του ασβεστίου και του φωσφόρου στο σώμα. Επίσης, παίζει σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της σωστής δομής των οστών.

Δείτε ποιες είναι οι καλύτερες τροφές για να πάρετε βιταμίνη D

  • Σολομός (ιδιαίτερα ο άγριος, που αλιεύεται, και όχι ο σολομός ιχθυοτροφείου)
  • Σκουμπρί (ιδιαίτερα το άγριο, που αλιεύεται)
  • Μανιτάρια (εκτίθενται σε υπεριώδες φως και έτσι έχουν περισσότερη βιταμίνη D)
  • Μουρουνέλαιο (προειδοποίηση: το μουρουνέλαιο είναι πολύ πλούσιο σε βιταμίνη Α. Η υπερβολική πρόσληψη βιταμίνης Α μπορεί να είναι κακή για εσάς. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας)
  • Τόνος (κονσέρβα σε νερό)
  • Σαρδέλες (κονσέρβα σε λάδι)
  • Γάλα ή γιαούρτι εμπλουτισμένα με βιταμίνη D (ανεξάρτητα από το αν είναι άπαχα, ή με μειωμένα λιπαρά)
  • Συκώτι από βοδινό, ή μοσχάρι
  • Κρόκοι αυγών
  • Τυρί

Ωστόσο μερικοί άνθρωποι επιλέγουν να λαμβάνουν συμπληρώματα βιταμίνης D για να φτάσουν την απαραίτητη ημερήσια ποσότητα που συνιστάται για ενήλικες (600 IU’s). (Το να λαμβάνετε ακόμη και 4.000 IU’s τη μέρα είναι ασφαλές και μπορεί να σας εξασφαλίσει ακόμη μεγαλύτερα οφέλη).
 
 
 
 Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook & στο twitter
Tροφές με βιταμίνη D: Οι top φυσικές πηγές Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 9:30 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.