Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Διαμαρτυρία της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Γεωπόνων Τ.Ε για τις ειδικότητες ΔΕ


Διαμαρτυρία για το Σχέδιο νόμου περί ‘’ Ίδρυσης Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και άλλες διατάξεις/άρθρο 29 κλάδοι και ειδικότητες εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης’’
Στο άρθρο 29 του σχεδίου νόμου « Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και άλλες διατάξεις» που κατατέθηκε προς ψήφιση στην Βουλή των Ελλήνων, αναφέρονται οι νέοι κλάδοι και ειδικότητες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μετά από ενοποίηση των υπαρχόντων.

Η ένωσή μας τάχθηκε υπέρ της αρχικής πρότασης του Υπουργείουπερί ενοποίησης όλων των ομοειδών κλάδων και ειδικοτήτων. Στο υπό ψήφιση όμως σχέδιο νόμου παρατηρείται τελικά κατακερματισμός των γεωπονικών ειδικοτήτων.

Η ένωσή μας θεωρεί ότι ο κατακερματισμός των γεωπονικών ειδικοτήτων που τελικά επικράτησε σε ΠΕ88.01 Γεωπόνοι, ΠΕ 88.02 Φυτικής Παραγωγής, ΠΕ88.03 Ζωικής Παραγωγής, ΠΕ88.04 Διατροφής, ΠΕ88.05 Φυσικού Περιβάλλοντος, λόγω ισχυρών συντεχνιακών πιέσεων σε καμιά περίπτωση δεν συμβάλλει στην απρόσκοπτη λειτουργία και ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, αφού δυστυχώς (και για άλλη μια φορά), στον νέο κλάδο Γεωπονίας – Διατροφής και Περιβάλλοντος που προτείνεται στο σχέδιο νόμου, το υπουργείο παιδείας υιοθέτησε ΑΚΡΙΒΩΣ την πρόταση που κατέθεσε ο σύλλογος Γεωπόνων Εκπαιδευτικών Ελλάδος και το ΓΕΩΤΕΕ.

Αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι το Υπουργείο διαμορφώνει νόμους με την παρείσφρηση συντεχνιακών συμφερόντων.

Επισημαίνουμε τα εξής:

1. Ο κλάδος των Γεωπόνων Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ – ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜ/ΣΕΩΝ και ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ),αντιμετωπιζόταν πάντα ως ενοποιημένος στους πίνακες των διορισμών καθώς και στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών ως μία ειδικότητα, το ίδιο γινόταν και με τον κλάδο των Γεωπόνων – Δασολόγων ΠΕ 14(04,05),

2. Οι Σχολές Τεχνολόγων Γεωπόνων ανά την Ελλάδα, παρέχουν ενιαίο πτυχίο ‘’ Γεωπόνου Τεχνολογικής Εκπαίδευσης’’, με κατευθύνσεις φυτικής παραγωγής, ζωικής παραγωγής, αγροτικής οικονομίας κ.α έχοντας έναν κοινό βασικό κορμό αμιγώς Γεωτεχνικών μαθημάτων στα πρώτα δύο έτη σπουδών, με γνωστικό περιεχόμενο που δίνει τη δυνατότητα διδασκαλίας όλων των γεωτεχνικών μαθημάτων των ΕΠΑΛ.

3. Στο γεωπονικό πανεπιστήμιο υπάρχουν διακριτά τμήματα όπως επιστήμης Φυτικής Παραγωγής, επιστήμης Ζωικής Παραγωγής, τα οποία δίνουν πτυχίο Γεωπόνου φυτικής παραγωγή, ζωικής παραγωγής κ.α. αντίστοιχα

4. α) Οι Δασολόγοι είναι γεωτεχνικός κλάδος. Είναι απόφοιτοι των αντίστοιχων τμημάτων των: α) «Σχολή Γεωπονίας, Δασολογία και Φυσικού Περιβάλλοντος Α.Π.Θ., τμήμα Δασολογίας και Φυσ. Περ/ντος» και β) «Σχολή Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας Δ.Π.Θ., τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων».

β) Οι Δασοπόνοι αντίστοιχα είναι απόφοιτοι των τμημάτων Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού περιβάλλοντος της σχολής Γεωπονίας των ΤΕΙ.

Το γνωστικό επίπεδο των σχολών τους έχει άμεση και σε πολύ υψηλό βαθμό συνάφεια με αυτό των αντίστοιχων Γεωπονικών σχολών αλλά και με τα διδασκόμενα μαθήματα στους αντίστοιχους γεωτεχνικούς κλάδους των ΕΠΑ.Λ.

5. Στη διαδικασία διορισμού μέσω ΑΣΕΠ, όλες οι ειδικότητες των Γεωπονικών ειδικοτήτων, ορθώς διαγωνίστηκαν στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο (φυσιολογία φυτών) και στα ίδια θέματα και κλήθηκαν επαρκείς, κάτι που όμως ποτέ δεν είχε αντίκρισμα στην ισότιμη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών.

6. Στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας που δημοσιεύτηκε για διαβούλευση τον Φεβρουάριο του 2017, όλες οι ειδικότητες γεωπονίας, διατροφής και περιβάλλοντος ήταν ένας κλάδος χωρίς επιμέρους ειδικότητες.

Η ίδια πρόταση κατατέθηκε με το παρόν σχέδιο νόμου με αλλαγές μόνο στον τομέα γεωπονίας διατροφής και περιβάλλοντος και υιοθετήθηκε αυτούσια η συντεχνιακή πρόταση ενός συλλόγου (των εκπαιδευτικών Γεωπόνων) που προάγει τα συμφέροντα των μελών του.

Θεωρούμε ότι όλοι οι Εκπαιδευτικοί του κλάδου Γεωπονίας Διατροφής και Περιβάλλοντος Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ανεξαρτήτως τμήματος σπουδών διαθέτουν την επιστημονική επάρκεια για την διδασκαλία των μαθημάτων του Τομέα Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος των ΕΠΑΛ και για αυτό αιτούμαστε:

1. Την ενοποίηση όλων των ειδικοτήτων του κλάδου Γεωπονίας Διατροφής και Περιβάλλοντος σε ένα κωδικό ΠΕ88

2. Την ισόνομη και δίκαιη αντιμετώπισή μας όπως έγινε με όλους τους υπόλοιπους κλάδους της εκπαίδευσης π.χ. Οικονομίας, Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας κλπ και όχι την μεταχείρισή μας ως παιδιά ενός κατώτερου Θεού,

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (Ε.ΕΚ.ΤΕ.Γ.)

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ

ΕΝΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (Ε.ΕΚΤΕ.Γ)

    Η Πρόεδρος                                                                  Ο Γραμματέας

Πνευματικού Σταυρούλα                                               Ναούμης Γεώργιος
 
 Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook & στο twitter
Διαμαρτυρία της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Γεωπόνων Τ.Ε για τις ειδικότητες ΔΕ Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 8:15 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.