Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Ν. Κεραμεως: Γιατί αναστείλαμε τα Διετή Προγράμματα στα Πανεπιστήμια


Κεντρική μας στρατηγική στόχευση είναι να αναδείξουμε τις αστείρευτες δυνατότητες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ώστε να καταστεί συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης

Α. Το σημερινό καθεστώς που χαρακτηρίζεται από τον κατακερματισμό του νομοθετικού πλαισίου, την παροχή της από παράλληλες δομές και την ανάγκη πιστοποίησης των παρεχόμενων προγραμμάτων, επιβάλλει την εκ βάθρων αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου.

Β. Εν όψει της θεσμοθέτησης νέου πλαισίου και με δεδομένη την αδήριτη ανάγκη διόρθωσης στρεβλώσεων του συστήματος συνολικά, αναστέλλεται η έναρξη λειτουργίας των διετών προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης στα ΑΕΙ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019 – 2020.

Τα παραπάνω τονίζει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, με σημερινή δήλωση, σχετικά με την αναστολή έναρξης λειτουργίας των διετών προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης στα ΑΕΙ, και υπογραμμίζει: 

Κεντρική μας στρατηγική στόχευση είναι να αναδείξουμε τις αστείρευτες δυνατότητες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ώστε να καταστεί συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς, από λύση ανάγκης για λίγους που θεωρείται σήμερα.

Είναι βέβαιο ότι, με βάση και την ευρωπαϊκή εμπειρία, οι συντονισμένες παρεμβάσεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) και η Δια Βίου Μάθηση (ΔΒΜ) θα συνδεθούν άμεσα με την αύξηση της παραγωγικότητας και της οικονομικής μεγέθυνσης και την ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού ανεργίας και κυρίως των νέων.
 
 
 
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter
 
Ν. Κεραμεως: Γιατί αναστείλαμε τα Διετή Προγράμματα στα Πανεπιστήμια Reviewed by texnologosgeoponos.gr on 3:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.