Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Intercomm Foods: Εξάγοντας την ελιά στα πέρατα της γης


Τη μεγαλύτερη εξαγωγική μεταποιητική επιχείρηση βρώσιμης ελιάς και από τις σημαντικότερες βιομηχανίες μεταποιημένων φρούτων της ελληνικής αγοράς αποτελεί η θεσσαλική Intercomm Foods.

Οι πωλήσεις της Λαρισινής εταιρείας προσεγγίζουν τα 90 εκ. ευρώ και στην συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από εξαγωγές. Ήδη στην Δυτική Ευρώπη έχει παρουσία στις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανεμπορίου όπως Carrefour, Aldi, Lidl και Tesco.

Στην Ανατολική Ευρώπη και στα Βαλκάνια τα προϊόντα της διακινούνται με το δικό της brand name DELPHI, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι εξάγει προϊόντα στην Αμερική, την Αυστραλία,το Ιράν, το Μεξικό, τη Ρωσία και τη Μέση Ανατολή.

Για την βαρύνουσα σημασία του κλάδου στην Ελληνική οικονομία μίλησε πρόσφατα σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Στέργιος Τσαγκούλης: «τα αγροδιατροφικά προϊόντα στην Ελλάδα και ειδικά οι κομπόστες ροδάκινων και οι επεξεργασμένες ελιές είναι οι σημαιοφόροι των εξαγωγών μας.

Και τα δυο προϊόντα έχουν καταπληκτικές αποδόσεις στις αγορές του εξωτερικού. Η εμπιστοσύνη των αγορών για τα μοναδικά ελληνικά ποιοτικά προϊόντα και ιδιαίτερα για τις ελιές Καλαμών και Χαλκιδικής είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντική.

Η εξαιρετική ποιότητα αλλά και τα γευστικά χαρακτηριστικά, τις καθιστούν από τα πλέον αναγνωρίσιμα ελληνικά προϊόντα. Ένα άλλο σημαντικό εξαγώγιμο προϊόν είναι το ελληνικό ροδάκινο, σε κονσέρβα.

Η μοναδική του γεύση, το χρώμα και τα πλούσια διατροφικά του χαρακτηριστικά είναι πλέον γνωστά και οι καταναλωτές τα αναζητούν.

Σήμερα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και πολύ ικανοποιημένοι που το 40% των ροδάκινων που διακινούνται παγκοσμίως είναι ελληνικό.

Η Ελλάδα είναι πρώτη χώρα παγκοσμίως στην εξαγωγή ροδάκινου και ακολουθεί η Κίνα».

Σημαντική είναι και η διείσδυση της Intercomm Foods στη βρετανική αγορά, όπου τα τελευταία χρόνια καταγράφεται αύξηση στην κατανάλωση προϊόντων που σχετίζονται με τη μεσογειακή διατροφή αλλά και η πρόσφατη συνεργασία με την Emirates, όπου antipasti της Intercomm Foods με βάση την ελιά σερβίρονται στην πρώτη θέση της αεροπορικής εταιρείας.

Το μόνιμο προσωπικό της ανέρχεται σε 580 άτομα, αριθμός που φτάνει τους 1.100, αν συνυπολογιστούν και οι εποχικοί υπάλληλοι.

Το 1999, η εταιρεία πραγματοποίησε επένδυση στον τομέα της ελιάς και μέσα από συνεχείς επενδύσεις -με την τελευταία να ολοκληρώνεται το 2018 ύψους 8,6 εκατ. ευρώ η οποία αφορούσε την βελτίωση του μηχανολογικού εξοπλισμού καθώς και των κτιριακών εγκαταστάσεων- η εταιρεία έχει καταφέρει να

αποκτήσει ηγετικό ρόλο στην τομέα επεξεργασίας της ελιάς στην Ελλάδα, με υψηλών προδιαγραφών πρότυπα και να αποκτά όλο και μεγαλύτερη αναγνώριση στην αγορά της ελιάς σε όλο τον κόσμο.

Η εταιρεία το 2018, παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα, είχε μια αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 2,8 εκατ ευρώ ο οποίος ανήλθε σε 87,5 εκατ. ευρώ έναντι αντί 84,7 εκατ. ευρώ το 2017.

Τα αποτελέσματα προ φόρων για τη χρήση 2018 ανήλθαν σε κέρδη 7,8 έναντι κερδών 9,6 εκατ. ευρώ το 2017 παρουσιάζοντας μείωση κατά 14,34%.

Τέλος, ο συνολικός δανεισμός από 18,3 εκατ. ευρώ στο τέλος της χρήσης του 2017 ανήλθε σε 21,9 εκατ. ευρώ στο τέλος της χρήσης του 2018, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα διαμορφώθηκαν σε 3 εκατ ευρώ έναντι 4,4 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.





Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr με πληροφορίες από Ελένη Μπότα bankingnews.gr
 
 
 
 Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter
Intercomm Foods: Εξάγοντας την ελιά στα πέρατα της γης Reviewed by texnologosgeoponos.gr on 7:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια: