Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Ν. Κεραμέως: Ερχονται τρία νομοσχέδια


Οι απαντήσεις στην κριτική που ασκήθηκε από την αντιπολίτευση επί του πολυνομοσχεδίου
Μετά τη σημερινή ψήφιση του πολυνομοσχεδίου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” ακολουθούν τα νομοσχέδια:
Α. Για τα στελέχη εκπαίδευσης
Β. Για την επαγγελματική εκπαίδευση και
Γ. Για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως , στη Βουλή , σήμερα , δύο ώρες μετά τα μεσάνυχτα, λίγο πριν την ολοκλήρωση της συζήτησης επί του πολυνομοσχεδίου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”.

Η Νίκη Κεραμέως, απαντώντας στην κριτική που ασκήθηκε από την αντιπολίτευση επί του πολυνομοσχεδίου τόνισε τα εξής:

Αγγλικά στα νηπιαγωγεία: Μετά τις θεωρίες συνομωσίας που ακούστηκαν από το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης περί αμερικανικών συμφερόντων πίσω από την εν λόγω ρύθμιση, τα στοιχεία παραμένουν αδιάσειστα. Το 2015 ο αριθμός των ευρωπαϊκών χωρών με δεύτερη γλώσσα στην προσχολική ηλικία ήταν τρεις. Σήμερα είναι δεκατέσσερις χώρες όπως το Βέλγιο, η Φινλανδία, η Ισπανία, η Κύπρος, το Λουξεμβούργο, η Πορτογαλία.

Είπατε, κύριε Φίλη, κάτω από τα έξι. Δεν το βλέπω. Εγώ βλέπω έναν πίνακα ξεκάθαρο που λέει «κάτω από τα τρία, πάνω από τα τρία», ξεκάθαρα στοιχεία κατατεθειμένα στον δημόσιο διάλογο.

Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ακούσαμε ότι εισάγουμε τον άκρατο ανταγωνισμό στα σχολεία. Γιατί; Επειδή θέλουμε να διευρύνουμε τους ορίζοντες των μαθητών, να εφοδιάσουμε τους μαθητές με πολύτιμες δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, η επικοινωνία, η πρωτοβουλία, η δημιουργικότητα, η προσαρμοστικότητα μέσα από θεματικές όπως ο εθελοντισμός, η πρόληψη από εξαρτήσεις, ο σεβασμός στο περιβάλλον, η σεξουαλική αγωγή;

Ρώτησε η κυρία Σακοράφα γιατί δεν έχουμε πρόβλεψη για το περιβάλλον. Έχουμε ειδική ενότητα για το περιβάλλον και την οικολογική συνείδηση.

Επικαλείστε τη θεματική εβδομάδα. Η θεματική εβδομάδα, όπως φανερώνει ο ίδιος της ο τίτλος, ήταν μία εβδομάδα.

Σήμερα, κύριε Φίλη, αναφερθήκατε και είπατε: «Όχι, ήταν υποχρεωτικό». Εγώ ερωτώ: Η επιλογή των θεματικών ήταν ή δεν ήταν σε προαιρετική βάση; Ναι ή όχι; Όλα τα σχολεία, για παράδειγμα, ήταν υποχρεωτικό να κάνουν σεξουαλική αγωγή ; Η επιλογή θεματικών δεν ήταν υποχρεωτική. Ήταν σε προαιρετική βάση και γινόταν μόνο για μία βδομάδα, μόνο στο γυμνάσιο, χωρίς επιμόρφωση, χωρίς κατάρτιση, χωρίς πρόβλεψη για την καλλιέργεια δεξιοτήτων, αποσπασματικά και πρόχειρα. Ούτε καν πλαίσιο δεν υπήρχε, ένας νόμος, μία υπουργική απόφαση Απλώς μια εγκύκλιος.

Έγινε επίκληση και της ευέλικτης ζώνης. Πάλι, όμως, δεν είναι το ίδιο, κυρία Κεφαλίδου, γιατί τα εργαστήρια δεξιοτήτων μπαίνουν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, στο υποχρεωτικό από το νηπιαγωγείο μέχρι και το γυμνάσιο, με επιμόρφωση και κατάρτιση εκπαιδευτικών, με πρόβλεψη για ουσιαστική καλλιέργεια δεξιοτήτων για όλες τις βαθμίδες, οργανωμένα και σφαιρικά, όχι αποσπασματικά και πρόχειρα.

Πρόγραμμα σχολείου: Είπε το Κίνημα Αλλαγής «καμία αλλαγή στις ώρες πληροφορικής». Και όμως συν μία ώρα στην πρώτη γυμνασίου, συν δύο ώρες στην πρώτη λυκείου, κάνοντάς την υποχρεωτικό μάθημα από μάθημα επιλογής. Αυτό έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό της βαρύτητας που αποδίδουμε ακριβώς σε αυτό το μάθημα και στις δεξιότητες που αποφέρει αυτό το μάθημα για τα παιδιά μας.

Ειπώθηκε ότι ασχολούμαστε μόνο με λίγα σχολεία. Οι βασικές αλλαγές του νομοσχεδίου αφορούν όλα τα σχολεία. Η αξιολόγηση, οι νέες θεματικές, η τράπεζα θεμάτων, οι πιο εντατικές και ποιοτικές σπουδές, η διεύρυνση των μεθόδων αποτίμησης, οι διερευνητικές εργασίες, όλα αυτά αφορούν όλα τα σχολεία της χώρας, κύριε Φίλη. Αλλά και τα πρότυπα πειραματικά, στα οποία αναφερθήκατε, ναι, είναι εργαλεία για μας διάχυσης βέλτιστων εκπαιδευτικών πρακτικών.

Κύριε Φίλη, είπατε μια φράση -δεν ξέρω αν σας ξέφυγε ή αν ήταν εν πλήρει συνειδήσει- σχετικά με τις ρυθμίσεις που φέρνουμε για να καταστήσουμε το σχολείο υψηλότερων απαιτήσεων. Είπατε ότι τους κλέβουμε την εφηβεία. Γιατί; Επειδή δεν προβλέπουμε να περνάνε όλοι χωρίς εξετάσεις, επειδή δεν προβλέπουμε να είναι όλοι ίσοι και όμοιοι, επειδή προβλέπουμε ακριβώς ένα σύστημα το οποίο θα αναδεικνύει δεξιότητες μαθητών; Φροντίζουμε για το μέλλον των παιδιών μας. Τα εξοπλίζουμε καλύτερα για να ανταποκριθούν ακόμη καλύτερα στις απαιτήσεις του μέλλοντος.

Πρότυπα σχολεία και πειραματικά σχολεία: Ακούσαμε εκφράσεις όπως «γκετοποιεί τους άριστους μαθητές», «εξοντωτικό τριπάκι βαθμοθηρίας», «ανατρέπεται η δημοκρατική αποστολή του σχολείου», «διαιωνίζει τις ανισότητες», «σχολείο της αγοράς».

Μιλήσατε για καλά σχολεία των πλούσιων στρωμάτων. Αντιθέτως, πολλαπλασιάζοντας και επεκτείνοντας το δίκτυό τους, τα καθιστούμε προσβάσιμα σε όλη την επικράτεια, ώστε ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης να έχουν όλοι δικαίωμα να πάνε σε αυτά τα εξαιρετικά σχολεία. Ίσες ευκαιρίες, όχι ισοπέδωση προς τα κάτω και αυτά τα εξαιρετικά σχολεία εν συνεχεία να λειτουργήσουν ως εργαλεία για τη διάχυση των βέλτιστων πρακτικών στην εκπαίδευση σε όλα τα σχολεία, να τραβήξουν όλα τα σχολεία μπροστά.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την κατ’ ουσία εξαφάνιση των προτύπων έπληξε αυτά ακριβώς τα οικονομικά στρώματα, τα οικονομικά ασθενή στρώματα που δήθεν υπερασπίζεται.

Κοινωνιολογία και λατινικά: Κύριε Φίλη, πάλι απευθύνομαι σε σας. Ξεκινώντας να μιλάτε γι’ αυτό το θέμα σάς ακούσαμε με χαρά να χρησιμοποιείτε σε άπταιστη λατινική τη λέξη versus. Είπατε «λατινικά versus κοινωνιολογία» και σήμερα, αν δεν κάνω λάθος, είπατε και «terra incognita». Αναγνωρίζετε προφανώς στην πράξη τη χρησιμότητα της γλώσσας στην καθημερινότητά μας και καταρρίπτετε ο ίδιος το επιχείρημά σας ότι πρόκειται για μήνυμα από το σκοτεινό παρελθόν.

Λέτε όλες οι χώρες που στρέφονται στα κλασικά γράμματα να κάνουν λάθος; Χώρες οι οποίες διδάσκονται τα λατινικά στο σχολείο κάνουν όλες λάθος; Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σερβία, Φινλανδία, Σουηδία, Ιρλανδία, Βέλγιο, Πολωνία, Μάλτα, Κροατία, Ισπανία, Πορτογαλία. Να συνεχίσω; Κάνουν όλοι λάθος; Όλοι είναι του παρελθόντος;

Ακούστηκε ότι θα μπορούσαμε να δώσουμε την επιλογή στους υποψηφίους μεταξύ λατινικών και κοινωνιολογίας. Έχω αναφερθεί στο ότι αυτό θα έθετε ζητήματα ισότητας πρόσβασης σε τμήματα ή σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από διαφορετικές οδούς, για παράδειγμα να καταλήξουν στη Φιλοσοφική Αθηνών από δύο διαφορετικές οδούς στη βάση διαφορετικών θεμάτων. Αυτό εγείρει ζητήματα τα οποία είναι σημαντικά.

Τράπεζα θεμάτων: Αναφέρθηκα –νομίζω- εκτενώς. Εσκεμμένα –νομίζω- δεν αναφέρεται το γεγονός του 2014, όταν εφαρμόστηκε η τράπεζα θεμάτων. Για πρώτη φορά εφαρμόστηκε ένα νέο σύστημα προαγωγής των μαθητών με 10 και 8 σε κάθε μάθημα και αυτό είναι που οδήγησε σε αύξηση των ποσοστών αποτυχίας.

Σε κάθε περίπτωση επαναλαμβάνω ότι η τράπεζα θεμάτων στοχεύει πρώτον, στην εξασφάλιση της κάλυψης του συνόλου της διδακτέας ύλης από όλα τα σχολεία και δεύτερον, στη διαμόρφωση ενός συνεκτικού, αξιόπιστου συστήματος αποτίμησης της προόδου των μαθητών μέσα από την εξαγωγή συμπερασμάτων και στοιχείων επί αντικειμενικής βάσης.

Αξιολόγηση: Γιατί πολεμάτε τόσο πολύ την αξιολόγηση; Ποιο σύστημα μπορεί να προοδεύσει χωρίς εποικοδομητική αξιολόγηση; Αξιολόγηση υπάρχει σε κάθε έκφανση της ζωής μας και δη της επαγγελματικής ζωής. Γιατί; Διότι βοηθάει στο να εντοπίζονται ανάγκες και αδυναμίες, βοηθάει στην ουσιαστική βελτίωση του παραγόμενου αποτελέσματος, δίνει την ευκαιρία για ανάδειξη δυνατοτήτων και επιτευγμάτων. Οι εκπαιδευτικοί στην πλειονότητά τους επιδιώκουν την αξιολόγηση ως μέσο βελτίωσης της απόδοσής τους, ως επιβράβευση των προσπαθειών τους, αλλά και γνωρίζοντας καλά ότι χωρίς αξιολόγηση δεν μπορούν να εντοπιστούν και να διορθωθούν οι όποιες παθογένειες της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το αίτημα για αξιολόγηση είναι πλέον καθολικό και δεν έχει καμία σχέση με την τιμωρία που επικαλείστε.

Είναι αυτονόητη συνθήκη βελτίωσης σε οποιονδήποτε χώρο. Κατεξοχήν δε στον χώρο της παιδείας, στον χώρο που κρίνει το μέλλον της κοινωνίας μας. Κατεξοχήν εδώ είναι απαραίτητη η αξιολόγηση για τη βελτίωση κάθε εκπαιδευτικού συστήματος. Και η αξιολόγηση συνδυάζεται με την επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση συνιστά μια μοναδική ευκαιρία για την εμπέδωση της εμπιστοσύνης στο δημόσιο σχολείο. Αξιολόγηση και επιμόρφωση είναι δύο έννοιες αλληλένδετες.

Για τα ξενόγλωσσα τμήματα: Ακούστηκε από Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ότι οι διατάξεις του νομοσχεδίου θα καταπέσουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας και μας θύμισαν την περίφημη φράση του κ. Τσίπρα: «Δεν δίνω ούτε μία πιθανότητα να ακυρωθεί ο διαγωνισμός στο Συμβούλιο της Επικρατείας». Θυμόσαστε –φαντάζομαι- την περίφημη φράση του πρώην Πρωθυπουργού για το ενδεχόμενο η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας να μην ήταν αυτή που προσδοκούσε τότε η κυβέρνηση. Ελπίζω να μην προκαταλαμβάνετε κι εσείς αποφάσεις δικαιοσύνης.

Αλλά ερωτώ: Αφού έχετε τόσες αμφιβολίες για την συνταγματικότητα, γιατί δεν καταθέσατε ένσταση αντισυνταγματικότητας; Γιατί; Μήπως γιατί δεν είχατε πραγματικά επιχειρήματα; Και όλα αυτά είναι απλά ένα παιχνίδι εντυπώσεων;

Αλλά θέλω να απαντήσω στο ερώτημα για το πεδίο εφαρμογής της διάταξης, διότι ξεκάθαρα η διάταξη δεν περιλαμβάνει Έλληνες πολίτες, τους αποκλείει και λέτε ότι αυτό θέτει ζητήματα. Αυτό είναι κάτι που αποκαλείται «αντίστροφη διάκριση», «reverse discrimination», το οποίο ουδόλως απαγορεύεται από το ενωσιακό δίκαιο. Σύμφωνα με τα ο ενωσιακό δίκαιο -και αναφέρομαι στο άρθρο 18 της Συνθήκης- στόχος της Αρχής -και της νομολογίας του ΔΕΕ βεβαίως- ίσης μεταχείρισης είναι η εξάλειψη όλων των μέτρων βάσει των οποίων οι υπήκοοι άλλου κράτους-μέλους υφίστανται αυστηρότερη μεταχείριση ή καθίσταται μειονεκτική η νομική ή πραγματική τους κατάσταση σε σχέση με τους ημεδαπούς που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση. Δεν έχουμε τίποτα τέτοιο εδώ πέρα.

Και αλλιώς αν το δει κανείς, αν η διάταξη περιελάμβανε στο πεδίο εφαρμογής τους Έλληνες πολίτες, τότε θα ήταν αντίθετη στο Σύνταγμα διότι το Σύνταγμα είναι ξεκάθαρο ότι δεν επιτρέπεται ακριβώς η επιβολή διδάκτρων για τους Έλληνες πολίτες για τα προπτυχιακά.

Το μόνο ερώτημα που έθεσε επιστημονική υπηρεσία της Βουλής, το μοναδικό, αφορούσε ένα σημείο, τους αλλοδαπούς πολίτες που φοιτούν σε σχολεία εδώ πέρα, σε ξενόγλωσσα σχολεία. Αυτό ήταν το μόνο ερώτημα που έθεσε. Κι εδώ όμως η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Αυτοί οι πολίτες έχουν πρόσβαση στα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια μέσα από το σύστημα πανελλαδικών εξετάσεων. Οποιαδήποτε συνεπώς άλλη λύση που θα είχαμε προβλέψει, θα είχε θέμα ενδεχομένως με το Σύνταγμα καθ’ ότι θα νόθευε το σύστημα των πανελλαδικών και την πρόσβαση στην τριτοβάθμια δημόσια δωρεάν εκπαίδευση, όπως αυτή προστατεύεται από το Σύνταγμα.

Διαγωγή. Αποστολή του σχολείου είναι να μάθει στα παιδιά γράμματα, να τους μεταλαμπαδεύσει γνώση. Είναι όμως μόνο αυτή η αποστολή του σχολείου; Εμείς πιστεύουμε πως όχι. Είναι και να διαπλάσσει ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες -όπως επιτάσσει το ίδιο το Σύνταγμά μας στο άρθρο 16 παρ.2- να τους μάθει για παράδειγμα μέχρι που φτάνουν τα όρια του καθενός, να τους μάθει δικαιώματα και υποχρεώσεις. Κι αυτό είναι κάτι το οποίο αξιολογείται. Η διαρκής αξιολόγηση και η συνακόλουθη επισήμανση της τήρησης των κανόνων της σχολικής ζωής όπου οι μαθητές μαθαίνουν και έρχονται σε επαφή ως βίωμα και με δικαιώματα και με υποχρεώσεις, αποσκοπεί στο να διαπαιδαγωγήσει τους μαθητές στις αρετές της ελευθερίας και της ευθύνης με δεδομένο ότι αυτές οι δύο έννοιες βαίνουν παράλληλα.

Είναι η πρωτοτυπία της Ελλάδας η αξιολόγηση σχολικής συμπεριφοράς; Ασφαλώς και όχι. Κύριε Φίλη, θα αναφερθώ στα στοιχεία ΕΥΡΥΔΙΚΗΣ Φεβρουάριος 2020. Ναι, στην Ιταλία αν ένας μαθητής δεν έχει έξι στα δέκα και στην συμπεριφορά δεν μπορεί να προαχθεί. Στη Γερμανία τα δελτία προόδου έχουν σχόλια σχετικά με την κοινωνική συμπεριφορά στο σχολείο. Συγκεκριμένα στοιχεία, κύριε Φίλη, όχι fake news.

Ακούστηκε ότι στιγματίζει το παιδί με την αναγραφή στο απολυτήριο. Και ερωτώ: Γιατί στιγματίζεται περισσότερο από το να αναγράφεται εκεί ότι για παράδειγμα είχε 11 στα 20 μέσο όρο. Αν είναι έτσι, δεν θα τον στιγματίσει και αυτό το στοιχείο για όλη του ζωή; Τότε να μην έχουμε καθόλου απολυτήρια, να είναι «tabula rasa», -κι εδώ λατινικά κύριε Φίλη- η έξοδος του μαθητή στην αγορά εργασίας και στην κοινωνία.

Με ρωτήσατε αν ρωτήσαμε την Αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για το μέτρο αυτό. Υπάρχει απόφαση της Αρχής, είναι η 28/2019, η οποία συγκεκριμένα κάνει διάκριση μεταξύ στοιχείων όπως η ιθαγένεια και το θρήσκευμα που δεν πρέπει να έχουν θέση στο απολυτήριο κατά την Αρχή -και το οποίο σημειωτέον εμείς κι όχι εσείς, εσείς δεν το κάνατε, το έχουμε αφαιρέσει- και άλλων στοιχείων όπως ο βαθμός και η διαγωγή. Γίνεται ξεκάθαρη διάκριση στην απόφαση αυτή της Αρχής.

Είναι η αξιολόγηση σχολικής συμπεριφοράς το μόνο μέτρο για τη διάπλαση ελεύθερων και υπεύθυνων πολιτών όπως λέει το Σύνταγμα; Όχι. Είναι μία από τις ρυθμίσεις μαζί με πολλές άλλες, όπως η θεματική αλληλοσεβασμού και διαφορετικότητας, ο σύμβουλος σχολικής ζωής και πολλά άλλα.

Μετεγγραφές. Ο κ. Δελής είπε την προηγούμενη τοποθέτησή του ότι μπαίνει ένας ακόμη κόφτης με το ακαδημαϊκό κριτήριο. Δηλαδή, κύριε Δελή, θεωρείτε σωστό ένας μαθητής ο οποίος έχει δουλέψει πολύ σκληρά για να μπει σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα με υψηλά μόρια, να εξισώνεται με κάποιον που έχει γράψει δέκα μονάδες λιγότερες, έχει γράψει πολύ χειρότερα; Να έχει μπει στο πολυτεχνείο με το σπαθί του και να έχει μπει κάποιος ο οποίος έχει πάρει εννιάμισι χιλιάδες μόρια για παράδειγμα; Ναι στα κοινωνικά κριτήρια, αλλά δεν πρέπει πρώτα να διασφαλίσουμε ότι πληρούνται ακαδημαϊκά κριτήρια; Διαφορετικά θα αδικήσουμε και τους μαθητές που εισέρχονται στα τμήματα αυτά μόνο βάσει κοινωνικών κριτηρίων, γιατί μπορεί να μην είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του τμήματος αλλά και αυτούς που έχουν εισαχθεί στη βάση ακαδημαϊκών κριτηρίων.

Και κάτι τελευταίο για τα πανεπιστήμια. Είδα με ενδιαφέρον την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για ονομαστική ψηφοφορία. Είδα εκεί ότι έχετε βάλει ονομαστική ψηφοφορία στο άρθρο που προβλέπει την ηλεκτρονική ψηφοφορία για τα όργανα του πανεπιστημίου. Πόσο πιο πίσω θέλετε να πάμε;

Επαγγελματική εκπαίδευση: Θα ήθελα τέλος να απαντήσω σε σημεία κριτικής απέναντι στην πολιτική του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και να κλείσω. Ακούστηκε επανειλημμένως ότι αγνοούμε ζητήματα επαγγελματικής εκπαίδευσης. Επειδή ακριβώς αποδίδουμε ιδιαίτερη σημασία στο θέμα αυτό, ετοιμάζουμε ειδικό νομοθέτημα.

Ειδική Αγωγή: Διερωτόμαστε επίσης τι θα κάνουμε με την ειδική αγωγή. Πέρα από το ότι και στον τομέα αυτό θα ακολουθήσουν ρυθμίσεις σε επόμενο νομοσχέδιο, οι πράξεις μιλούν από μόνες τους. Υλοποιήσαμε τεσσεράμισι χιλιάδες μόνιμους διορισμούς στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση σε εκπαιδευτικούς και ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας.

Άνοιγμα σχολείων: Ρωτήσατε την στάση μας τον Μάρτιο αναφορικά με το κλείσιμο των σχολείων. Από την αρχή αυτής της κρίσης ακούμε τους ειδικούς. Όταν οι ειδικοί μας είπαν ότι πρέπει να κλείσουν τα σχολεία, αυτό κάναμε. Όταν μας είπαν ότι πρέπει να ανοίξουμε, αυτό κάναμε και πάλι.

Διαρροή προσωπικών δεδομένων: Μιλήσατε και πάλι για διαρροή προσωπικών δεδομένων. Και είχατε έρθει στην Βουλή κύριε Φίλη και μας παραδώσαμε ένα στικάκι. Μας μιλήσατε για πρωτοφανή διαρροή προσωπικών δεδομένων. Η καταγγελία σας ήταν πολύ σοβαρή και γι’ αυτό και επιφυλάχθηκα. Την εξέτασα ευθύς αμέσως και τι βρήκα; Ούτε μισό προσωπικό δεδομένο μαθητή, ούτε μισό! Κι είχατε μιλήσει για μαθητές και συγκεκριμένα –να δούμε και το απόσπασμα αν θέλετε- για προσωπικά δεδομένα. Ούτε μισό, κύριε Φίλη, πόσα fake news!

Τι ισχύει λοιπόν; Κάποιοι εκπαιδευτικοί ανέβασαν οικειοθελώς μη προσωποποιημένα αποτελέσματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που έλεγαν για παράδειγμα ότι είχαν 80% συμμετοχή στην ιστορία ή ότι είχαν 70% συμμετοχή στα μαθηματικά. Αυτό ήταν το περίφημο στικάκι με την περίφημη διαρροή προσωπικών δεδομένων μαθητών.

Ελλείψεις σε εξοπλισμό: Εκπρόσωποι και του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΙΝΑΛ μίλησαν για ελλείψεις σε εξοπλισμό. Φυσικά και υπήρχαν ελλείψεις. Φυσικά και υπήρχαν γιατί αναλάβαμε τον Ιούλιο του 2019 και οι φορητές συσκευές σε όλα τα σχολεία της χώρας ήταν 4.500. Και εμείς μέσα σε μόλις λίγους μήνες εξασφαλίσαμε 20.000 επιπλέον από δωρεές ιδιωτών και έχουμε αιτηθεί άλλα 48.000 συσκευές για τις σχολικές μονάδες μέσω ΕΣΠΑ. Και ναι με αυτές θα έχουν καλυφθεί όλες οι σχολικές μονάδες της χώρας σε ελάχιστο χρονικό διάστημα και εν μέσω μιας πρωτόγνωρης κρίσης. Και παράλληλα αναπτύσσουμε και λογισμικά του Υπουργείου και εφαρμογές του Υπουργείου για τις αυξημένες ανάγκες.
 
 
 
 Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter
Ν. Κεραμέως: Ερχονται τρία νομοσχέδια Reviewed by texnologosgeoponos.gr on 12:00 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια: