ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Online πωλήσεις κρασιού: Θα ξεπεράσει την αγορά της Κίνας αυτή των ΗΠΑ;


Ένας αργός ρυθμός ανάπτυξης στην κινεζική αγορά αναμένεται να επιτρέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες να γίνουν η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για το διαδικτυακό εμπόριο αλκοολούχων ποτών μέχρι το τέλος του 2021, σύμφωνα με τις προβλέψεις του IWSR.

Με βάση μια νέα μελέτη, το IWSR προβλέπει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αλκοολούχων ποτών θα αυξηθεί κατά 42% φέτος σε 10 μεγάλες αγορές. Η παγκόσμια αξία της αναμένεται να φτάσει τα 24 δισ. δολάρια, ειδικά υπό την επίδραση της πανδημίας που έχει ωθήσει τους καταναλωτές να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Αυτή η νέα πρόβλεψη διαφέρει σημαντικά από μια προηγούμενη μελέτη του IWSR το 2018, η οποία διαπίστωσε ότι η διαδικτυακή αγορά αλκοολούχων ποτών της Κίνας είναι τετραπλάσια από το αντίστοιχο μέγεθος των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η Κίνα βρίσκεται επί του παρόντος στην κορυφή του βάθρου, αλλά ο ρυθμός ανάπτυξής της (+ 23% σε αξία το 2019-2020) έχει ξεπεραστεί από αυτόν των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας και της Βραζιλίας, σημειώνει το IWSR. Αυτή η επιβράδυνση εξηγείται από το γεγονός ότι αυτός ο τρόπος εμπορίου είναι ήδη αρκετά διαδεδομένος στην Κίνα, μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες ανάπτυξής του.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι περισσότεροι (46%) των Κινέζων καταναλωτών που αγοράζουν αλκοολούχα ποτά στο διαδίκτυο το έκαναν εδώ και αρκετά χρόνια. Η αγορά εξαρτάται επίσης πολύ από εστιατόρια και μπαρ, όπου πωλούνται περίπου τα μισά από τα αλκοολούχα ποτά στην Κίνα. Αντίθετα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 80% σε αξία το 2019-2020. Αποτέλεσμα: η αμερικανική αγορά βρίσκεται στα πρόθυρα να ξεπεράσει την Κίνα για να γίνει η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο μέχρι το τέλος του 2021.

Πληροφορίες από ΚΕΟΣΟΕ

ellinikigeorgia.gr

 

 Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter

Online πωλήσεις κρασιού: Θα ξεπεράσει την αγορά της Κίνας αυτή των ΗΠΑ; Reviewed by texnologosgeoponos.gr on 10:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια: