Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Πρόεδρος του ΤΕΙ Κρήτης: Μη αποδεκτά τα συμπεράσματα ''μελέτης'' που εμπεριέχει σοβαρά συστημικά λάθη


Σήμερα 4.7.2016 δημοσιεύθηκε στο www.esos.gr άρθρο με συμπεράσματα από «…έκθεση του Υπουργείου Παιδείας για τη σύνδεση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας…» (http://www.esos.gr/arthra/44932/perissoteroi-oi-anergoi-apofoitoi-tei-ap...).

Στους πίνακες αυτού του άρθρου αναφέρεται μια κατηγορία «Πτυχίο Ανώτερης Τεχνολογικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης». Από τους τίτλους των άλλων κατηγοριών φαίνεται καθαρά ότι στην κατηγορία αυτή έχουν αθροισθεί μαζί με τους Πτυχιούχους ΤΕΙ και οι απόφοιτοι όλων των τεχνικών σχολείων Λυκειακής και Μετα-Λυκειακής Εκπαίδευσης: ΙΕΚ, ΤΕΛ, ΕΠΑΛ, νυκτερινά κλπ..

Πώς λοιπόν στα ‘συμπεράσματα’ της ‘μελέτης’ αυθαίρετα και λανθασμένα εξάγεται ότι «Περισσότεροι οι άνεργοι απόφοιτοι ΤΕΙ από τους πτυχιούχους των Πανεπιστημίων»;

Πως περιλαμβάνεται ο Τεχνολογικός Τομέας της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην «Ανώτερη Τεχνολογική Επαγγελματική Εκπαίδευση» και η Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση τοποθετείται μόνη στην «Ανώτατη Εκπαίδευση»;

Δεν είναι γνωστό στους άγνωστους ‘μελετητές’ ότι η Ανώτατη Εκπαίδευση έχει δύο Τομείς, την Πανεπιστημιακή και την Τεχνολογική Εκπαίδευση, σύμφωνα με τους νόμους 2916 του 2001, 3549 του 2007 και 4009 του 2011;

Μπορεί να συγχέονται οι θέσεις εργασίας μεταξύ Πτυχιούχων Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Λυκειακής/ Μεταλυκειακής Τεχνικής Εκπαίδευσης; Γιατί οι ‘μελετητές’ δεν εξέτασαν χωριστά την απασχόληση των Πτυχιούχων των ΤΕΙ χωριστά από την απασχόληση των αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης; Από άγνοια;

Οι ‘μελετητές’ αυτο-αναφέρονται ως «Πηγή: ΕΛΣΤΑΤ. Επεξεργασία: Μονάδα Α Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ – Τομέας Παιδείας ΥΠ.Π.Ε.Θ.».

Είναι δυνατό αυτοί να αγνοούν τους Τομείς Ανώτατης Εκπαίδευσης και τα επίπεδα εκπαίδευσης και να εξάγουν τόσο πρόχειρα συμπεράσματα;

Μπορούν στο Υπουργείο Παιδείας και στην ΕΛΣΤΑΤ να εκτιμήσουν τη σύγχυση και τις λανθασμένες(;) εντυπώσεις που δημιουργούν στα νέα παιδιά, υποψηφίους για εισαγωγή στα ΑΕΙ και στις οικογένειές τους που αυτές τις ημέρες δηλώνουν τις προτιμήσεις τους για Τμήματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, Πανεπιστημίων και ΤΕΙ;

Η ΕΛΣΤΑΤ έχει εγκληθεί εγγράφως στο παρελθόν για παρόμοια λάθη και σύγχυση ορισμών και στατιστικών και απαξίωσε να απαντήσει.

Η ‘μελέτη’ αυτή έχει και επίκαιρο ενδιαφέρον και είναι πιθανό να ‘αξιοποιηθεί’ από καλοθελητές στο άμεσο επόμενο διάστημα, σε σχέση και με τα ‘συμπεράσματα’ και τις ‘προτάσεις’ του Διαλόγου.

Σε κάθε περίπτωση: Απαραίτητο κρίνεται να ερωτηθούν οι ‘μελετητές’ για τις κατηγορίες πτυχίων και απολυτηρίων που περιέλαβαν στην επίμαχη κατηγορία «Πτυχίο Ανώτερης Τεχνολογικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Επιπλέον θα πρέπει να δημοσιεύσουν την ταυτότητα της μεθοδολογίας της ‘μελέτης’ και τα πλήρη πρωτογενή στοιχεία.

Το σύνολο της μελέτης και η ταυτότητα των μελετητών επιβάλλεται να διατεθεί άμεσα στη Σύνοδο Προέδρων – Αναπλ. Προέδρων ΤΕΙ.

Καθ. Ευάγγελος Καπετανάκης
Πρόεδρος του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης
esos.gr
 
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter
Πρόεδρος του ΤΕΙ Κρήτης: Μη αποδεκτά τα συμπεράσματα ''μελέτης'' που εμπεριέχει σοβαρά συστημικά λάθη Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 10:45 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Τεχνολόγος Γεωπόνος © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.