Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Ραπανάκια: Γι΄αυτό πρέπει να τα εντάξεις στη διατροφή σου


Η έκφραση «ραπανάκια για την όρεξη» έχει κυριαρχήσει για να μας ανοίγει η όρεξη, ωστόσο τα ραπανάκια έχουν πολλές όψεις που αξίζει να γνωρίζετε.

Τα ραπανάκια περιέχουν φυτοστερόλες, οι οποίες βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης.Ένα ραπανάκι περιέχει μόλις… 1 θερμίδα. Αν είναι μικρό, οι θερμίδες του μπορεί να είναι 0.Ταιριάζει στη σαλάτα σας για έξτρα τραγανή υφή. 
 
Περιέχει βιταμίνη C, Κ, νιασίνη (Β3), B6, χολίνη, φυλλικό οξύ, νάτριο, κάλιο, φώσφορο, σελήνιο και φυτικές ίνες.Ανήκει στην ίδια οικογένεια με το λάχανο και έχει ελαφρώς πιπεράτη γεύση.Ραπανάκι σε ποσότητα ενός φλιτζανιού μας χαρίζει περίπου το 30% της βιταμίνης C που χρειαζόμαστε καθημερινά.Περιέχει ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάνοντας καλό στην υγεία των οστών και την ενέργεια του οργανισμού.
 
Ο χυμός του βοηθά στην απόχρεμψη και βελτιώνει την κινητικότητα του εντέρου. Έχει διουρητικές ιδιότητες με αποτέλεσμα η κατανάλωσή του να βοηθά σε περιπτώσεις οιδημάτων.Περιέχει λουτεΐνη, η οποία αποδεδειγμένα έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση.
 
 

Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook & στο twitter
Ραπανάκια: Γι΄αυτό πρέπει να τα εντάξεις στη διατροφή σου Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 9:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.