Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

Χρήσιμες συμβουλές μαγειρικής για αρχάριους


Η πρώτη ύλη στα φαγητά και η ποιότητα που πρέπει να έχουν, παίζουν τον πρώτο και πιο καθοριστικό ρόλο για να πετύχει η συνταγή μας και να έχει τέλειο γευστικό αποτέλεσμα που θα κάνει όσους την δοκιμάσουν να «γλύφουν τα δάχτυλα τους». Σήμερα θα μάθουμε πως να διατηρήσουμε τη φέτα για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να αλλοιωθεί η γεύση της και να καταφέρουμε να μαλακώσουμε το κρέας για τέλειο μαγείρεμα. Πέραν αυτών, ακολουθούν και μερικές ακόμη χρήσιμες συμβουλές μαγειρικής που θα μετατρέψουν και τον πλέον αρχάριο, σε «επαγγελματία» της κουζίνας.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ [Εμφάνιση]
Πώς να μαλακώσετε το κρέας για τέλειο μαγείρεμα

Σε όλους αρέσει το κρέας και το χρησιμοποιούμε αρκετά στο εβδομαδιαίο μενού, μας γεμίζει ενέργεια και μας κρατάει χορτάτους για περισσότερο καιρό, περιέχει πρωτεΐνη σε μεγάλη ποσότητα και πολλά ακόμη θρεπτικά συστατικά.

Αυτό όμως που οι περισσότεροι δε γνωρίζουν είναι, πως στο κόκκινο κρέας οφείλονται οι περισσότερες ασθένειες του δυτικού πολιτισμού και αυτό όχι γιατί το κρέας είναι επικίνδυνο για τον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά οφείλεται στο γεγονός ότι κάνουμε υπερβολική κατανάλωση του και ενώ το φυσιολογικό όριο κατανάλωσης κόκκινου κρέατος είναι 1 – 2 φόρες την εβδομάδα, εμείς τρώμε μεγάλες ποσότητες σχεδόν σε καθημερινή βάση με αποτέλεσμα να προκαλούνται σοβαρές ασθένειες όπως διαβήτης, καρδιαγγειακά προβλήματα και σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι και καρκίνο. «Πάν μέτρο άριστον» έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι και κάτι ήξεραν, αφού αν κρατάτε τις ισορροπίες στη διατροφή θα απολαμβάνετε όλα τα οφέλη στην υγεία. Γιαυτό η εγκράτεια και η σωστή διατροφή μόνο οφέλη έχει για τον οργανισμό μας.

Πώς θα μπορέσουμε να έχουμε τέλεια γεύση και μαλακό κρέας, ώστε αυτές τις δύο φορές που θα το φάμε να το απολαύσουμε με το καλύτερη δυνατό αποτέλεσμα;

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι τρίψετε το κρέας με μαγειρική σόδα και να αφήστε για περίπου 2 ώρες. Αμέσως μετά ξεβγάζεται με λίγο νερό και στη συνέχεια μαγειρέψτε κανονικά. Με αυτή την απλή και εύκολη διαδικασία το κρέας θα γίνει μαλακό και πεντανόστιμο.

Να θυμάστε: Το κόκκινο κρέας το βάζουμε στη διατροφή μας 1 – 2 φορές την εβδομάδα.
Διατηρήστε τη φέτα περισσότερο καιρό

Σίγουρα κάθε Ελληνική οικογένεια έχει στο ψυγείο της ένα κομμάτι πικάντικης φέτας. Μπορείς να τη φας σκέτη, να τη προσθέσεις στη σαλάτα και γενικώς ταιριάζει σχεδόν με όλα τα φαγητά (κατά την άποψη μου, συνοδεύει φανταστικά μακαρόνια με κιμά).
Για να μην έχετε πρόβλημα με τη συντήρηση της που μπορεί να αλλοιώσει τη γεύση και ξεραίνετε ή να κιτρινίσει, μπορείτε να ακολουθήσετε τις χρήσιμες συμβουλές που περιγράφονται στη συνέχεια.



Προμηθευτείτε ένα καλό δοχείο που κλείνει αεροστεγώς και είναι κατάλληλο για φύλαξη τυριών, η καλύτερη επιλογή θα ήταν να χρησιμοποιήσετε γυάλινο δοχείο, αλλά αν βρείτε πλαστικό δεν υπάρχει πρόβλημα.
Φτιάξτε την άλμη μόνοι σας: Περισσότερες πληροφορίες πως να φτιάξετε άλμη για φέτα, ή μπορείτε να την αγοράσετε έτοιμη σε ένα κοντινό συνοικιακό σούπερ μάρκετ. Τοποθετήστε τη φέτα μαζί με τη άλμη και να είστε σίγουροι ότι θα αντέξει για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Συντηρήστε τη ζύμη της πίτσας

Από τα αγαπημένα μας φαγητά η πίτσα, αν και λόγω των πολλών λιπαρών που περιέχει δε θεωρείται το πλέον υγιεινό, αυτό δε μας πτοεί καθόλου καθώς μια φορά στο τόσο έχουμε και εμείς το δικαίωμα να το «ρίξουμε λίγο έξω».

Ας δούμε πώς μπορούμε να συντηρήσουμε τη ζύμη που φτιάξαμε για την πίτσα ή καλύτερα τις πίτσες (γιατί μόνο μία πιστεύω δε φτάνει). Αφού λοιπόν έχουμε ανοίξει τι ζύμη στη διάμετρο που θέλουμε, τοποθετούμε την καθεμία σε λαδόκολλα. Στη συνέχεια πασπαλίζουμε με σιμιγδάλι και τις τοποθετούμε όλες (μαζί με τη λαδόκολλα) τη μία πάνω στην άλλη. Τυλίγουμε με διάφανη μεμβράνη ή με μία στεγνή βαμβακερή πετσέτα και τοποθετούμε στο ψυγείο όπου μπορούμε να τις αφήσουμε για 48 ώρες, έτσι έχουμε καταφέρει να τις συντηρήσουμε σωστά μέχρι την ώρα που θα μπουν στο φούρνο για το ψήσιμο.

Γενικές οδηγίες για να διατηρούνται ασφαλή τα τρόφιμα

Η σωστή συντήρηση των τροφίμων είναι εξίσου σημαντική με την αγορά καλής ποιότητας και φρέσκων υλικών. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές για τη σωστή διατήρηση των τροφίμων.
Τι να προσέξετε κατά την αγορά
Επιλέγετε πρώτα, τα προϊόντα που δε χρειάζονται ψυγείο για τη συντήρηση τους. Τροφές όπως κρέας και γαλακτοκομικά δεν πρέπει να μένουν αρκετή ώρα σε υψηλές θερμοκρασίες, γιαυτό πρέπει να είναι τα τελευταία που θα μπουν στο καλάθι αγορών.
Να φροντίζετε πάντοτε τα κατεψυγμένα που θα επιλέξετε να είναι εντελώς παγωμένα.
Προτιμήστε νωπά κοτόπουλα, αντί για κατεψυγμένα. Με αυτόν τον απλό τρόπο μπορείτε να ελέγξετε τη μυρωδιά τους.
Μην αργήσετε να επιστρέψετε σπίτι (η βόλτα μπορεί να περιμένει, οι τροφές στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου, όχι!). Πρέπει να τοποθετήσετε στο ψυγείο (όσο γίνεται πιο γρήγορα), προϊόντα που αγοράσατε και χρειάζονται χαμηλές θερμοκρασίες για να μην αλλοιωθούν.
Για να μη γεμίσετε το ψυγείο βακτήρια και μικρόβια, μεταφέρετε τις τροφές από τις αρχικές συσκευασίες τους, σε καθαρό δοχεία που κλείνουν αεροστεγώς. Π.χ. οι φέτες για τοστ, τυριού και γαλοπούλας, δε πρέπει να μείνουν για καιρό στη χάρτινη συσκευασία.
Πριν το μαγείρεμα
Φροντίστε να καθαρίστε καλά και να πλύνετε με άφθονο νερό, μυρωδικά και βότανα, όπως μαϊντανό, βασιλικό, δυόσμο κτλ. για να απομακρύνετε τυχόν εντομοκτόνα και χώματα.
Καθαρίζετε καλά την ξύλινη επιφάνεια κοπής, για να μη μένουν επάνω βρομιές και βακτήρια.

Αυτές ήταν μερικές συμβουλές μαγειρικής που κάθε αρχάριος πρέπει να γνωρίζει και να εφαρμόζει στην κουζίνα του.
Εσείς γνωρίζετε άλλες;
Περιμένουμε τα σχόλια σας, για να τις μοιραστείτε μαζί μας!



 Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook & στο twitter
Χρήσιμες συμβουλές μαγειρικής για αρχάριους Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 7:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.