Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

recent

EΦΕΤ: Συνολικά 1.138 καταγγελίες πολιτών


Συνολικά 1.138 καταγγελίες πολιτών υποβλήθηκαν το 2018 στο Κέντρο Λήψης Αναφορών και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων.

Συγκεκριμένα, το 58,1% των καταγγελιών ήταν επώνυμες και το 41,9% ανώνυμες, ενώ το 14,9% αφορούσε σε επιχειρήσεις και το 85,1% σε τρόφιμα.

Μόλις το 10,8% των καταγγελιών έγινε με προσκόμιση δείγματος ενώ το 89,2% πραγματοποιήθηκε χωρίς την προσκόμιση δείγματος. 

Οι καταγγελίες που υποβλήθηκαν χωρίζονται στις εξής κατηγορίες: μη ασφαλή τρόφιμα (37,5%), παρουσία ξένου σώματος (15,6%), υπέρβαση της ημερομηνίας ελάχιστης διατηρησιμότητας (4%), μη τήρηση κανόνων υγιεινής (9,8%), Επισήμανση - παρουσίαση (12,1%) και εκδήλωση διαταραχών (7,6%).

Σημειώνεται ότι το 2012 ο ΕΦΕΤ προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής επικοινωνίας 11717, παράλληλα με το Κέντρο Λήψης Αναφορών, το οποίο λειτουργεί από το 2011.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «η ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των καταναλωτών αποτελεί βασική προτεραιότητα του ΕΦΕΤ και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Η σκληρή και υπεύθυνη δουλειά του προσωπικού του ΕΦΕΤ ενισχύεται και με τη συμβολή των ίδιων των καταναλωτών, τη βοήθεια των οποίων επιζητούμε και ενθαρρύνουμε».


Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον κλικ ΕΔΩ
Για άμεση ενημέρωση ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter

EΦΕΤ: Συνολικά 1.138 καταγγελίες πολιτών Reviewed by Τεχνολόγος Γεωπόνος on 2:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Γεωπόνος Τ.Ε. ''Τεχνολόγος'' © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme, Installed By Bloggertips

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.